کد خبر: ۱۱۳۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 19 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه صیانت بر مجازات اولویت دارد، گفت: ده برابر مجازات باید صیانت کرد، همچنین در رسیدگی به پرونده‌های ویژه روحانیت نباید تبعیض قائل شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، در دیدار حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی دادستان ویژه روحانیت مازندران و گلستان، اظهار کرد: لباس روحانیت حرمت دارد، ضعف معیشت، مسائل فرهنگی و فضای مجازی و این جنگ نرم همانطور که می‌تواند در بین عامه مردم تاثیرات منفی خودش را بگذارد بر روی خانواده‌های متدین و روحانی نیز اثر کند.

وی با بیان اینکه حفظ موضع فرزندان طلاب امروز خیلی مهم‌تر از پنجاه سال قبل است فضای تعبدی، پذیرشی، احترامی، که در بین طلاب بود و در سلامت آنان موثر بود دیگر کمرنگ شده و روحیه استقلال‌طلبی و مطالبه‌گری جایش را گرفته است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: حتما باید صیانت کنیم و هر ده مورد صیانت یک مورد مجازات داشته باشیم و هر چقدر در این مسیر هزینه کنیم می‌ارزد، هر ارگانی حفاظتی دارد ما روحانیت هم باید حفاظتی داشته باشیم، در کنار آن صیانت هم وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: نباید تبعیض قائل شویم بین فرزندان یک امام جماعت معمولی با یک فرزند مسئول تفاوتی نیست، قانون برای همه مساوی است تبعیض و تفاوت ضررهای دیگری دارد و نگرش‌ها را منفی می‌کند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار