در دیدار مدیر کل شیلات استان با مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان :
تابناک هرمزگان- مدیر کل شیلات استان هرمزگان در راستای افزایش تعامل و خدمات رسانی به بهتر به جامعه صیادی با مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با حضور رئیس اداره حقوقی شیلات استان،رئیس گروه فنی شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 25 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مسعود بارانی با اشاره به تعاملات خوب شیلات و بنادر و دریانوردی استان گفت: این دیدار در راستای تعامل هم افزایی بیشتر و همچنین مرتفع سازی مسائل و مشکلات موجود به ویژه ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی استان صورت گرفت.
وی تصریح کرد: بنادر صیادی و موج شکن‌‌های مردمی با هدف ارائه خدمات به بومیان و جامعه صیادی و آبزی‌پروری دریایی بوده است و خوشبختانه فرایند واگذاری با توجه به ضرورت این امر به سرعت و با همکاری خوب سازمان بنادر و دریانوردی صورت گرفته است.
بارانی همچنین بر استفاده از ظرفیت های دو طرف در راستای ارتقای خدمات رسانی و همچنین افزایش ایمنی ناوگان صیادی و بنادر صیادی تاکیدکرد و افزود: بدون شک وجود 35 هزار نفر صیاد و بالغ بر چهار هزار و 500 فروند شناور صیادی در این استان بیانگر اهمیت صید و صیادی در استان هرمزگان به ویژه در حوزه بنادر و دریانوردی و شیلات است.
در ادامه همچنین حمیدرضا محمد حسینی‌تختی ، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه بنادر صیادی گفت: امید داریم با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش های در حال انجام شاهد تبدیل بنادر صیادی استان به بنادری نمونه در کشور و منطقه باشیم.

انتهای پیام//

 

برچسب ها: شیلات هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار