مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از آغاز توزیع ۳۰۰ تن شکر در واحدهای بنکداری شهر قزوین طی چند روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ 25 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، جمشید زمانی از آغاز توزیع ۳۰۰ تن شکر در واحد‌های بنکداری شهر قزوین طی چند روز گذشته خبر داد.

وی افزود: این میزان شکر در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت و حمایت از شهروندان و مصارف خانوار توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: این میزان شکر به صورت فله هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

زمانی یادآور شد: شهرواندان می‌توانند با مراجعه به بنکداری‌های سطح شهر شکر مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارخانه قند در استان قزوین مستقر و فعالیت دارد بنابراین کمبودی در زمینه شکر در استان وجود ندارد.

این مسوول اضافه کرد: تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالا‌ها و نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهمترین اهداف توزیع کالا با نرخ تنظیم بازار است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده گرانفروشی و یا هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی و ... از طریق سامانه ۱۲۴ نسبت به ثبت شکایت خود اقدام کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین در همین راستا ۲۷۰ تن شکر از محل مجوز اداره کل غله و خدمات بازرگانی به واحد‌های صنفی قنادان و خبازان هر شهرستان اختصاص داده شده که در حال تحویل می‌باشد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار