کد خبر: ۱۱۳۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 27 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل حوزه استاندار مازندران گفت: از ظرفیت پزشکان و جراحان مازنی در سطح کشور برای ساماندهی درمانی استان استفاده خواهد شد و به همین منظور کنگره بین‌المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات ایران در بابل برگزار می‌شود‌. 

استفاده از ظرفیت پزشکان و جراحان مازنی در سطح کشور برای ساماندهی درمانی مازندران  

 

احسان رجبی در نشست هماهنگی کنگره بین‌المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات ایران که ظهر امروز در بابل با حضور پروفسور کتابچی جراح بین‌المللی مغز و اعصاب برگزار شد، اظهار کرد: مازندران از فوق تخصص‌های بسیار خوبی در سطح کشور و حتی در عرصه بین المللی برخوردار است که بیانگر استعداد بالای استان در پرورش متخصصین بخش درمانی است.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت متخصصین درمانی مازنی در سطح ملی و بین‌المللی از منویات دکتر سید محمود حسینی‌‌پور استاندار مازندران است، افزود: سیاست استاندار مازندران در حوزه بهداشت و درمان استان بر آن است تا همه پزشکان مطرح مازنی برای کمک به استان فراخوانده شوند تا شاهد دور جدیدی از ارائه خدمات ویژه به هم استانی ها باشیم.
مدیرکل حوزه استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از اهداف این سیاست، توجه به گردشگری سلامت در استان است، یادآورشد: مازندران از استان‌های مهمی است که اکنون نیز پذیرای بیماران دیگر استانها است و توجه به گردشگری سلامت به ویژه با برخورداری از زیر ساخت‌های درمانی، با مشارکت متخصصین این بخش در بازه زمانی کوتاه به حداکثر ظرفیت خواهد رسید.
پورفسور کتابچی نیز در این نشست از برگزاری کنگره بین المللی جامعه جراحان ایران در بابل در راستای سیاست شتاب به توسعه درمانی مازندران خبر داد و تصریح کرد: این کنگره بین المللی با حضور پزشکان داخلی و ۱۲ میهمان کشورهای خارجی در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری کنگره را از ۱۰ تا ۱۲ آبان به مدت ۳ روز اعلام و خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره بسیار حائز اهمیت است و در بالاترین سطح برگزار خواهد شد و به همین منظور برگزاری آن در مازندران رقم زدیم.
دکتر کتابچی گفت: کمیته ها کنگره مشخص شده است و حود ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که ۹ سخنرانی علمی با ارائه پنل در این مراسم را شاهد خواهیم بود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار