مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به فعالیت ۵۳ هیات ورزشی در این استان گفت: رشته ورزشی هندبال باید در شهرستان‌ها هم بیش‌ازپیش فعال بشود، چرا که توسعه این رشته ورزشی نیازمند توجه به استعداد‌های ورزشکاران در مناطق مختلف است.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 09 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هندبال زنجان که با حضور رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به رأی‌گیری که امروز انجام شد، نشان داد که این مجمع یک سری مطالباتی دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود، اظهار داشت: انتظار می‌رود رئیس هیات هندل استان زنجان بیش از پیش پای‌کار و درصدد رفع مسائل خانواده هندبال استان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه انتظاری که از رئیس هیات هندبال استان داریم باید در برآورد شدن انتظارات فدراسیون تلاش کند، تصریح کرد: امسال در هفته تربیت بدنی برنامه‌های خوبی از طرف هیات‌های ورزشی اتفاق افتاد.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ هیات ورزشی در استان گفت: رشته ورزشی هندبال باید در شهرستان‌ها هم بیش از پیش فعال بشود چرا که توسعه این رشته ورزشی نیازمند توجه به استعداد‌های ورزشکاران در مناطق مختلف است.

بازرگان با اشاره به گزارش عملکرد ارایه شده از سوی دبیر هیات هندبال استان گفت: از ظرفیت‌های خوبی برخورداریم و بستر آماده است منتهی باید شکوفا بشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به نبود اعتبارات کافی گفت: این موضوع در بحث اعزام تیم‌ها به مسابقات کشوری مربیان رشته‌های ورزشی را با چالش مواجه کرده است که باید این موضوع مورد توجه همکاران مرکز قرار بگیرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار