استاندار بوشهر:
سالاری با تاکید بر افزایش نظارت در اجرای طرح‌های عمران شهری افزود: با توجه به اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در راستای بهتر شدن زندگی مردم است باید شهرداران ضوابط و مقررات عمران شهری را مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 18 October 2015
تابناک بوشهر: استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات شهرداری‌های استان بوشهر از محل عوارض آلایندگی تامین می‌شود با افزایش این اعتبارات اجرای طرح‌های عمرانی شهری در استان افزایش یافته است.

 مصطفی سالاری صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی توسعه استان بوشهر، به اهمیت اجرای طرح آمایش سرزمینی پرداخت و اظهار داشت: برای برگزاری طرح آمایش سرزمینی نظر همه مسئولان دستگا‎های اجرایی مهم است که باید مسئولان نظرات خود را به صورت مکتوب به سازمان مدیریت و برنامه‌‎ریزی ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای مطالعات آمایش سرزمینی استان بوشهر تاکید کرد: این آمایش نقش مهم و موثری در توسعه استان دارد و با تدوین این سند فرابخشی توسعه همه جانبه استان رقم می‎خورد.

استاندار بوشهر با تاکید بر‌اینکه مشارکت مدیران در تدوین سند آمایش سرزمینی باید جدی‎تر شود افزود: در تدوین این سند نقشه‎های متعددی نیاز است که اطلاعات اولیه نقش مهمی در تدوین این سند دارد.

سالاری،  از افزایش اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر خبرداد و گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‎ای از اعتبارات عمران شهری شهرداری‎ها از محل اعتبارات آلایندگی‎ها تامین می‎شود با توجه به افزایش این اعتبارات امسال جهشی خوبی در عمران شهری استان بوشهر شاهد هستیم.

وی با تاکید بر تدوین برنامه‎های عمران شهری شهرهای 37گانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهرداران استان بوشهر باید فهرست طرح‎ها بر اساس اولویت به حوزه معاون عمرانی استانداری تحویل دهند تا بر اساس اولویت این طرح‎ها اجرایی شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به برگزاری مناقصه عمومی برای اجرای طرح‎ها گفت: در اجرای طرح‎های مختلف عمران شهری نباید مناقصه به شکل محدود برگزار می‎شود بلکه برگزاری مناقصه عمومی در همه ابعاد یک ضرورت دارد.

سالاری با تاکید بر افزایش نظارت در اجرای طرح‌های عمران شهری افزود: با توجه به اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در راستای بهتر شدن زندگی مردم است باید شهرداران ضوابط و مقررات عمران شهری را مد نظر داشته باشند.

وی بر تسریع مبادله موافقتنامه طرح‎های عمران شهری تاکید کرد و افزود: امسال در حمایت و پشتیبانی از شهرداران تدابیر ویژه‎ای اندیشیده شده که دراین راستا شهرداران موظف به رعایت ضوابط هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار