قزوین - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین از دستگیری سه قاچاقچی چوب در شهرستان آبیک به همراه کشف ۱۰ تن چوب قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ 18 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ کیومرث سلیمانی ضمن بیان این مطلب افزود: به دنبال کسب خبری مبنی بر وجود مقادیر زیادی چوب قاچاق در محل دپو (انبار) چوب در شهرستان آبیک، موضوع در دستور کار ماموران یگان حفاظت قرار گرفت.

وی اضافه کرد:‌ با اعزام ماموران به محل مورد نظر مشخص شد که ۱۰ تن چوب قاچاق در این محل انبار شده و چوب‌های کشف شده از نوع گردو و صنوبر است.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه سه متهم در این رابطه دستگیر شدند،‌ تصریح کرد: سه دستگاه خودروی نیسان به همراه یک دستگاه خودروی کامیونت نیز در این رابطه توقیف و پس از تشکیل پرونده متهمان برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته این مسوول، هرگونه خرید چوب صنعتی چکش نخورده و فاقد پروانه حمل، قاچاق محسوب شده و با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در حوزه چوب به سامانه ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار