دبیر قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر و پسر زنجانی در دو بازه زمانی آذر و بهمن‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این کاروان‌ها در قالب ۳۷ دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 21 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، هادی توفیقی، دبیر قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه دانش‌آموزان دختر و پسر زنجانی در دو بازه زمانی آذر و بهمن‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، اظهار کرد:این کاروان‌ها در قالب ۳۷ دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان افزود: اعزام دانش آموزان دختر در سه دوره از تاریخ دوم تا ۱۵ آذرماه همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این حرکت عظیم فرهنگی که با همکاری و تلاش همه جانبه مجموعه و آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: فراهم کردن فضای مناسب برای آشنایی و الهام از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین ایجاد پیوند ارزشی و فرهنگی نسل نوجوان دفاع مقدس با نسل نوجوان و جوان امروزی در راستای مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمن از اهداف این برنامه است.

توفیقی با اشاره به ایجاد کمیته‌های ۸ گانه با عضویت قسمت‌های مختلف سپاه و آموزش و پرورش در راستای تمهید مسائل ایمنی و تامینی و همچنین برنامه‌ریزی برای اجرای مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع بصیرتی و فرهنگی در این اردو‌های چهار روزه خاطرنشان کرد: در هر اتوبوس علاوه بر راوی و روحانی چهار مربی فرهنگی نیز حضور دارند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه در این اردو‌ها دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، علقمه وموزه خرمشهر بازدید می‌کنند، یادآور شد: همچنین حضور در رزمایش افلاکیان و بازدید از کارخانه کشتی سازی اروند در راستای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت از دیگر برنامه‌های زائران است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار