کد خبر: ۱۱۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵ 19 October 2015
کوثر جمشیدی"، نماینده دانش آموزان استان ایلام در مجلس دانش آموزی کشور در خصوص وضعیت کتابخانه های مدارس اظهار کرد: وضعیت کتابخانه های مدارس شهرستان سیروان و حتی بسیاری از کتابخانه های سایر شهرستان های استان وضعیت مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه در حوزه ی کتابخوانی رغبت خاصی در بین دانش آموزان وجود ندارد، افزود: کهنه بودن کتب موجود در کتابخانه ها، عدم تناسب کتابها با فکر و سن دانش آموزان و نیز نبود فضای مناسب کتابخانه ای در مدارس از جمله عوامل به وجود آمدن این بی رغبتی بین دانش آموزان شده است.

نماینده دانش آموزان استان ایلام در مجلس دانش آموزی کشور گفت: مسئولان نسبت به رفع مشکلات کتابخانه های مدارس شهرستان های استان و تجهیز آنها اقدام کنند تا زمینه کتابخوانی در بین دانش آموزان فراهم شود.

جمشیدی با اشاره به تاثیرات شورای های دانش آموزی در مدارس، تاکید کرد: مدیران مدارس شوراهای دانش آموزی را باور کنند و زمینه تشکیل جلسات و هم اندیشی های دانش آموزان را فراهم نمایند و در حوزه های مختلف درون مدرسه به دانش آموزان اعتماد کنند.

وی خواستار نشست های کارشناسی در ارتباط با حوزه های دانش آموزی شد و تصریح کرد: همایش سالانه با حضور منتخبین شوراها و مجامع دانش آموزی در استان تشکیل و زمینه گفتگوی شفاف با مسئولین ارشد استان برای دانش آموزان فراهم شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار