کد خبر: ۱۱۴۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 11 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده سپاه کربلا درکنفرانس خبری ازهشت هزار و ۳۹۷ نفر نیرویھای جھادی هیأت اندیشه ورز در ۹۰۷ محله استان درقالب محلہ مھدوی خبر داد

سیاوش مسلمی در کنفرانس خبری اظھارداشت کہ
طرح محله مهدوی در ۹۰۷ محله اجرا خواھدشد
وی عنوان داشت: این طرح در سال ۱۴۰۰ به صورت آزمایشی در مازندران گردید و در سال قبل، از سوی سازمان بسیج مستضعفین به عنوان طرح محلات اسلامی ابلاغ شد.

 سردار سیاوش مسلمی امروز در نشست خبری اولین رویداد آموزشی مساله محور "محلات مهدوی" که در سالن ورزشی غدیر سپاه کربلا مازندران برگزار شد گفت حضور جوانان و نوجوانان در مساجد بسیار کم فروغ است به همین دلیل ما در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شهرستان بابلسر طرحی را در بانام جبهه خرمشهری‌ها
اجرا کردیم درھمین قالب جلسات متعددی در سطح سازمان بسیج برگزار و این طرح تبدیل به یک کتاب منتشر گردید ودر اختیار فرماندهان قرار گرفت و طرح جبهه خرمشهر به یک الگوی مبتنی بر زیست بوم تبدیل و بعدها نام طرح جبهه‌های خرمشهر درقالب "محلات مهدوی" نھایی گردید

سردار مسلمی با بیان اینکه رویداد آموزشی مساله محور محلات مهدوی از ۲۰ آذر شروع شد و به مدت پنج روز ادامه دارد، گفت: در حال حاضر طرح محله مهدوی در ۴۲۲ محله در حال تکمیل فرایند گفتمان سازی است و ۴۸۵ محله در حال انسجام بخشی طرح هستند.

فرمانده سپاه کربلا افزود :در تشکیل هیئت اندیشه ورز، مسئولیت آن با امام محله است و دبیری آن با فرمانده پایگاه محل است.

این مسئول از عضویت هشت هزار و ۳۹۷ نفر هیأت اندیشه ورز در ۹۰۷ محله استان خبر داد و تصریح کرد :مشکلات بر اساس رتبه بندی مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای رفع آن تلاش می‌شود.

سردار مسلمی با عنوان اینکه در این محلات و هیئات اندیشه ورز ۱۵۰۰ مساله احصاء شده است، افزود:۱۳۰ محله موفق شدند بخش زیادی از مشکلات خود را رفع کنند.

وی به اهداف تشکیل کمیته در هیات اندیشه ورز اشاره کرد و گفت: هفت کمیته شامل اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی وغیره در این هیات فعالیت دارند و برای اجرای طرح محله محوری باید مقدمات لازم فراهم آید. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار