مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از محدودیت ترافیکی ۶ روزه در جاده کرج چالوس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 13 December 2023
به گزارش «تابناک البرز» با اعلام علی زندی‌فر، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

۲. سواری:

الف) محور کندوان:

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ و ۲۳، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روز‌های جمعه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۹/۲۴، ۲۶ و ۲۷، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

ب) محور هراز:

۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز‌های پنجشنبه، جمعه و یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۹/۲۳، ۲۴ و ۲۶ به صورت (رفت و برگشت) از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان. بالعکس انجام خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۲- محور هراز:

الف) تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ کماکان ممنوع است.

ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ و ۲۳ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۰۹/۲۴، ۲۵ و ۲۶ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار