امام جمعه ساوجبلاغ با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای ماندگار و برجسته حضرت زهرا (س) پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) گفت: فعالیت رسانه‌ای را باید از حضرت زهرا بیاموزیم.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 14 December 2023

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز و جمعی از اعضای کانون بسیج رسانه ساوجبلاغ با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای ماندگار و برجسته حضرت زهرا (س) پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) گفت: این فعالیت‌ها در زمینه حقانیت حضرت علی (ع) با مراجعه تبیینی به خانه مهاجر و انصار، حضور در مسجد و اجرای خطابه و برپایی بیت الاحزان بود که آثار آنها همچنان تداوم دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت رسانه‌ای را باید از حضرت زهرا (س) بیاموزیم، بیان کرد: جنگ امروز در جبهه رسانه‌ای در جریان است و استکبار جهانی تلاش می‌کند از طریق شبکه رسانه‌های شیطانی خود اذهان عمومی مردم دنیا را تحت تسلط درآورد. این رسانه‌های استکباری علیرغم تعدد و گستردگی در جنگ روایت‌های غزه شکست خوردند و اذهان عمومی مردم دنیا امروز به واسطه اهتمام رسانه‌های جبهه مقاومت نسبت به جنایات صهیونیست‌ها آگاه شده است.

امام جمعه ساوجبلاغ اعتماد عمومی را مهمترین سرمایه یک رسانه دانست و عنوان کرد: رسانه‌ها باید آینه حقیقت جامعه باشند به نحوی که محاسن و معایب را همزمان بازتاب دهند. با توجه به اینکه دشمنان از هیچ تلاشی برای مأیوس کردن مردم دریغ نمی‌کنند، بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب به امیدآفرینی، رسانه‌ها باید با بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه امیدآفرینی کنند و بسترساز جذب حداکثری آنها شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مختاری با تاکید بر ضرورت تربیت نیروهای کارآمد در حوزه رسانه اظهار کرد: شناسایی، جذب و آموزش استعدادها و نیروهای فعال در حوزه رسانه می‌تواند در تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی بسیار مؤثر باشد.

در ادامه این نشست، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن تشریح فعالیت‌های این سازمان عنوان کرد: ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای انقلاب در برابر توطئه رسانه‌ای دشمنان، برپایی جلسات تبیینی و آموزشی برای اصحاب رسانه و دیدارهای هم اندیشی با فعالان رسانه از جمله مهمترین اقدامات و فعالیت‌های این سازمان است.

وی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهدای رسانه‌ای جنگ غزه و برگزاری جلسات اخلاق در رسانه را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان و مطرح کرد: به یاری پروردگار و با رهنمودهای علما و مراجع دینی استان البرز این فرایند رسانه‌ای از این پس با جدیت و اهتمام بیشتری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار