رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به آغاز بارش‌ها در استان اشاره کرد و گفت: بارش‌ها تا چند روز آینده ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 22 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به آغاز بارش برف در برخی از محور‌های استان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در محور‌های زنجان - دندی - تخت سلیمان، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق و سلطانیه - خدابنده - همدان همراه با مه موضعی در جریان است.
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به بارش پراکنده باران در محورابهر - خدابنده اشاره و تصریح کرد: آزادراه و ترانزیت زنجان - قزوین هم در حال حاضر همین شرایط را دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا دوشنبه با عبور امواجی از جو منطقه، افزایش پوشش ابر و تقویت وزش باد در سطح استان پدیده غالب جوی است، افزود: از روز شنبه تا دوشنبه سرعت وزش باد در بعضی ساعات به حد نسبتا شدید تا شدید خواهد رسید.
محمدی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در روز‌های جمعه تا یکشنبه با بارش‌های پراکنده باران و برف نیز همراه شود.
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه در همین زمینه، هشدار هواشناسی شماره ۴۸ رنگ زرد نیز صادر شده است، افزود: دمای هوا در اغلب مناطق تا روز دوشنبه بصورت نسبی افزایش پیدا خواهد کرد و پس از آن مجددا شاهد کاهش نسبی دمای هوا خواهیم بود.

وی تصریح کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته نیک‌پی با ۴- درجه سلسیوس سردترین و چورزق با ۱۷.۶ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار