مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: دو فقره تصادف زنجیره‌ای و برخورد ۳ خودروی دیگر ۱۳ سرنشین را راهی بیمارستان کرد و نجاتگران راننده محبوس در یکی از خودروها را رهاسازی و نجات دادند.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 27 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکمت الله‌هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گزارش یک فقره تصادف زنجیره‌ای برخورد ۷ خودرو در کیلومتر ۲۵ لاین شمالی آزادراه زنجان- تبریز خبر داد و اظهار داشت: دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان - قزوین همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه در این سانحه رانندگی نیسان وانت، خاور، مزدا ۳، ساینا، پژو ۴۰۵، تریلی و کامیون به هم برخورد و دو نفر از سرنشینان مصدوم شدند، افزود: در این سانحه یکی از مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل و دیگری به صورت سرپایی کمک‌های اولیه دریافت کرد.
وی همچنین از تصادف زنجیره‌ای دیگری در نتیجه برخورد ۷ خودروی دیگر خبرداد و گفت: این حادثه را در لاین شمالی کیلومتر ۳۵ آزادراه زنجان-تبریز رخ داده و دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تیرپارک واقع در همین مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
هاشمی از برخورد دو دستگاه نیسان وانت، دو سواری پژو ۴۰۵، زانتیا، تریلی و جک در این حادثه خبر داد و گفت: از ۱۰ سرنشین این خودرو‌ها ۶ نفر مصدوم و توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان همچنین از وقوع سومین حادثه در کیلومتر ۴۰ جاده زنجان به بیجار خبرداد و افزود: برخورد پیکان وانت با پژو ۴۰۵ و سمند این سانحه را رقم زده بود که دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده گردنه پاپایی شهرستان ایجرود همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات نجاتگران راننده سمند محبوس در خودرو را رهاسازی و نجات دادند، افزود: در این حادثه از ۶ سرنشین خودرو‌ها پنج نفر مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار