رئیس جمهور گفت: آمارها نشان می‌دهد در بخش اشتغال در زنجان، کارهای خوبی اتفاق افتاده و درصد بیکاری در استان کاهش جدی داشته و راه‌اندازی واحدهای نیمه‌تعطیل به خوبی دنبال شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 06 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دقایقی پیش از طریق فرودگاه زنجان برای سفری یک‌روزه و در قالب دور دوم سفر دولت وارد این استان شد و مورد استقبال نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان قرار گرفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورد به زنجان در فرودگاه این شهر در سخنانی کوتاه با اشاره به اهداف سفر به استان با تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت: من عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت مردم استان زنجان مردمی که عنوان پایتخت شور و شعور حسینی از آن خود کرده و با این عنوان شناخته می‌شوند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه عرض سلام دارم خدمت شهدا و خانواده‌های شهدا و ۳۵۳۵ شهید استان و علما، حکما و مفاخر استان زنجان که نه فقط برای مردم زنجان بلکه برای جهان اسلام مایه فخر هستند، ادامه داد: حکمایی مثل شیخ اشراق و حکیم هیدجی و دیگر بزرگان این استان موجب فخر هستند.

وی با بیان اینکه ما در دور اول سفر با توجه به نیاز‌های استان مصوباتی داشتیم، افزود: طبیعتاً دور دوم سفر پیگیری مصوبات دور اول استان خواهد بود تا ببینیم چه‌کار‌هایی انجام شده است.

رئیسی با بیان اینکه گزارشاتی که از استان داریم حاکی از این است که به همت استاندار و مدیران استان کار‌ها خوب پیش رفته و برخی اقدامات در حال اقدام و اجراست، گفت: در بحث مسکن ملی کار‌ها خوب پیش رفته و هم واگذاری زمین و هم مسکن انجام گرفته که بخشی از آن‌ها هم در این سفر واگذار خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع اشتغال یکی از نگرانی‌های مردم استان است، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد در بخش اشتغال هم کار‌های خوبی اتفاق افتاده و درصد بیکاری در استان کاهش جدی داشته و راه‌اندازی واحد‌های نیمه‌تعطیل به خوبی دنبال شده و مواردی هم هست که خوب دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه به همت مدیران و نماینده معزز، ولی فقیه در استان، نمایندگان، بازاریان و علما و ... در انجام برخی مصوبات به نتایج خوبی رسیده‌ایم، تصریح کرد: اکثر مصوبات به نتایج خوبی رسیده و هم در نیاز‌های استان باید در جلساتی که امروز داریم به نتایج قطعی برسیم و مسؤولان هم با کار جهادی این اقدامات را دنبال کنند.

رئیسی ادامه داد: من یک عذرخواهی هم باید از مردم استان زنجان داشته باشم به دلیل یک‌روزه سفر که باید در دیروز در استان حضور می‌یافتم، ولی به دلیل ضرورت حضو در کرمان و عرض ادب خدمت خانواده شهدای این حادثه و پیگیری برخی موارد امنیتی باید در این شهر حاضر می‌شدم، که امیدوارم عذرخواهی مرا بپذیرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار