کد خبر: ۱۱۴۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 10 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/10/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

آزادسازي 250 ميلياردي اراضي کشاورزي در نوشهر 

سردار مفخمي، فرمانده انتظامي استان مازندران از آزادسازي 23 هکتار از اراضي کشاورزي به ارزشي بالغ بر 250 ميليارد ريال در شهرستان نوشهر، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در تشريح اين خبر گفت: در اجراي طرح برخورد با ساخت و سازهاي غير مجاز در اراضي ملي و کشاورزي و در پي کسب خبري مبني بر ساخت و سازهاي غيرقانوني در بخشي از زمين هاي کشاورزي شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي آن شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام بررسي هاي مقدماتي و تحقيقات پليسي و پس از هماهنگي هاي قضائي با همکاري کارشناسان اداره جهاد کشاورزي، حصارها و ساخت و سازهاي ايجاد شده در زمين هاي مذکور تخريب شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ديوارکشي، تفکيک و ساخت و ساز غيرمجاز در 23 هکتار از اراضي شهرستان نوشهر تخريب و در اختيار بخش کشاورزي قرار گرفت.

وي، ارزش زمين هاي رهاسازي شده در اين عمليات را بالغ 250 ميليارد ريال عنوان کرد و از تشکيل پرونده براي سودجويان که اقدام به احداث ساختمان و ديوارکشي در زمين هاي مذکور کرده بودند خبر داد.

سردار مفخمي با تاکيد بر در برخورد قاطع و قانوني پليس با و ساخت و سازهاي غيرمجاز از مردم خواست براي جلوگيري از تضييع حقوق و زيان هاي مالي قبل از خريد ملک و هرگونه اقدام عمراني نسبت به استعلام اصالت و کاربري ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.

------------------------------------------

دستگيري قاتل متواري در "بهشهر"

سردار حسيني، جانشين انتظامي استان مازندران از دستگيري قاتل متواري در کمتر از 12 ساعت در شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: امنيت مردم خط قرمز پليس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "سيد موسي حسيني" در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر نزاع و درگيري در يکي از محلات شهرستان "بهشهر" ، سريعاً بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت .

وي، تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي، تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند مخفيگاه قاتل را شناسايي و با هماهنگي قضائي طي عمليات غافلگيرانه متهم را در کمتر از 12 ساعت دستگير کنند.

جانشين انتظامي استان مازندران با اشاره به اعترافات متهم به بزه ارتکابي افزود: انگيزه متهم از ارتکاب نزاع منجر به قتل، خصومت شخصي بوده که پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضائي شد.

سردار حسيني در پايان اظهار داشت: امنيت مردم خط قرمز پليس است و چنانچه افرادي بخواهند امنيت و آرامش شهروندان را به مخاطره بيندازند پليس با جديت با آنان برخورد قانوني خواهد کرد.#


دستگيري 9 شرور در بابل

سرهنگ داداش تبار، فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري 9 شرور توسط ماموران پليس امنيت عمومي آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علي داداش تبار" درگفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، ضمن هشدار به مخلان نظم و امنيت عمومي در جامعه اظهار داشت: باهدف ارتقاءامنيت اجتماعي و تقويت احساس آرامش شهروندان در شهرستان بابل، شناسايي و كنترل افراد شرور در دستور كار پليس امنيت عمومي  قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: در اجراي اين طرح؛ 9 متهم كه با ايجاد رعب و وحشت اقدام به اخلال در نظم عمومي، تخريب، مشارکت در حريق عمدي کرده بودند، طي عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل با اشاره به اينکه از متهمان مقاديري سلاح سرد و قمه کشف شد، بيان داشت: متهمان با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ داداش تبار در پايان با تاکيد بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض مجموعه انتظامي با اراذل و اوباش، خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش از خواسته‌هاي مردم و يكي از اولويت‌هاي اصلي پليس است.

------------------------------------------

دستگيري سارق ساختمان هاي نيمه کاره در نور

سرهنگ اميني، فرمانده انتظامي شهرستان نور از شناسايي و دستگيري سارق ساختمان نيمه کاره با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ کارآگاه " احمد اميني" با اعلام اين خبر، گفت: به دنبال شکايت احدي از شهروندان مبني بر سرقت وسايل از ساختمان نيمه کاره وي، موضوع در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران گشت انتظامي پاسگاه بنفشه ده در حين گشت زني در نيمه هاي شب در حوزه استحاظي يکي از سارقان را در حين سرقت شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور از کشف مقادير قابل توجهي اموال سرقتي از داخل خودروي اين سارق خبر داد و افزود: متهم در بازجويي به عمل آمده به 12 فقره سرقت وسايل ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف کرد و  پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ اميني در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------------

کشف 9 دستگاه استخراج ارز ديجيتال غيرمجاز در عباس آباد 

سرهنگ صفاري زاده، فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از کشف 9 دستگاه استخراج ارز ديجيتال غيرمجاز در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "داود صفاري زاده" در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان عباس آباد با اشراف اطلاعاتي و اقدامات ميداني از فعاليت غيرقانوني فردي سودجو در حوزه توليد ارز ديجيتال در يکي از مناطق اين شهرستان مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از اطمينان از صحت موضوع و هماهنگي با مقام قضائي به محل موردنظر اعزام و در بازرسي از اين خانه مسکوني 9 دستگاه استخراج ارز ديجيتال غيرمجاز را به همراه متعلقات کشف کردند.

سرهنگ صفاري زاده با بيان اين که کارشناسان ارزش دستگاه هاي کشف شده را 8 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين زمينه يک متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

------------------------------------------

دستگيري سارقان اموال ساختمان هاي نيمه کاره در گلوگاه

سرهنگ  کلواني، فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از شناسايي و دستگيري 2سارق اموال ساختمان هاي نيمه کاره واماکن خصوصي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"محمود کلواني" با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع سرقت وسايل از ساختمان هاي نيمه کاره و اماکن خصوصي ، موضوع در دستور کار  ماموران انتظامي کلانتري11 قرار گرفت.

وي افزود:ماموران پس از انجام تحقيقات ميداني، 2متهم را شناسايي و با هماهنگي قضائي در عملياتي غافلگيرانه آنها را دستگيرکردند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه عنوان داشت : متهمان در بازجويي به عمل آمده به 10 فقره سرقت وسايل ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف که پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ  کلواني به شهروندان توصيه کرد: مراقبت‌هاي لازم در خصوص پيشگيري از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند

------------------------------------------

کشف تخم مرغ فاقد مجوز در قائم شهر

سرهنگ خادمي، فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از کشف بيش از 152 هزار عدد تخم مرغ فاقد مجوز از دو انبار در اين شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مهدي خادمي" در تشريح جزئيات اين خبر گفت : به دنبال اشراف اطلاعاتي پليس امنيت اقتصادي شهرستان مبني بر احتکار دو انبار تخم مرغ ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي افزود: در ادامه ماموران انتظامي شهرستان گلوگاه با هماهنگي قضايي طي بازرسي از دو انبار به طور جداگانه 470 کارتن به تعداد 84420 عدد و 380 کارتن به تعداد 68400 عدد تخم مرغ کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر تصريح کرد : کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 5 ميليارد ريال برآورد کردند .

سرهنگ خادمي با اشاره به تحويل محموله کشف شده به اداره دامپزشکي شهرستان قائم شهر، تصريح کرد: در اين راستا دو متهم دستگير ،جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار