کد خبر: ۱۱۴۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 13 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 23/10/1402 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

انهدام باند سارقان بعنف از دختران خردسال در ساري

سرهنگ "قيصري" رئيس پليس آگاهي استان مازندران از دستگيري سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي در شهرستان ساري خبر داد.

سرهنگ کاراگاه "علي قيصري "در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در اجراي طرح برخورد با سارقان خشن و در پي وصول پرونده هاي سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساري، مراتب در دستور کار ويژه و عملياتي کارآگاهان پليس آگاهي استان مازندران قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان مازندران با اعلام اين خبر اظهار داشت: با اقدامات گسترده فني و اشرافيت اطلاعاتي، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طي ماموريتي پس از شناسايي با هماهنگي قضايي و اقدامات فني و تخصصي لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسائي کردند.

وي افزود: در همين راستا کارآگاهان پليس پس از اخذ دستور قضائي در چندين مرحله عمليات ضربتي و غافلگيرانه، سارقان اصلي که دو زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمي و فني در مخفيگايشان دستگير و به يگان دلالت دادند.

سرهنگ "قيصري" بيان داشت: در اين رابطه 4 متهم دستگير و سارقان طي اقدامات فني بعمل آمده به 4 فقره سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نيز کشف و پس از تشكيل پرونده ها جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئيس پليس آگاهي استان مازندران از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي پليس که از طريق رسانه هاي جمعي و فضاي مجازي معتبر منتشر مي شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، مراتب را بلافاصله از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------------

يک خانم حين سرقت کابل برق دستگير شد

سردار حسيني، جانشين انتظامي استان مازندران از دستگيري خانمي که در شهرستان ساري اقدام به سرقت سيم و کابل کرده بود، خبر داد. 

سردار " سيد موسي حسيني " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: پس از چند فقره سرقت سيم کابل تلفن و برق در سطح حوزه استحفاظي ساري، در پايگاه آگاهي گشت هاي نامحسوس شبانه براي شناسايي سارق يا سارقان تشکيل شد.

وي افزود: پس از بررسي شيوه و شگرد و محل هاي وقوع سرقت مأموران پايگاه آگاهي ساري اقدام به گشت زني نامحسوس در سطح حوزه کردند که در نهايت يک سارق خانم حين سرقت رويت و با اقدام به موقع مأموران دستگير شد.

جانشين انتظامي استان مازندران تصريح کرد: در بازجويي هاي انجام شده سارق به 30 فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظي ساري اعتراف کرد.

سردار حسيني از کشف 100 متر سيم کابل و ابزار و ادوات سرقت از سارق خبرداد و گفت: با تکميل پرونده متهم با دستور قضائي روانه زندان شد و تحقيقات در زمينه ساير سرقت هاي احتمالي کماکان ادامه دارد.#

-------------------------------------

نيسان هاي حامل 25 تن چوب جنگلي قاچاق در نور

سرهنگ اميني، فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري قاچاقچيان چوب جنگلي و توقيف نيسان هاي حامل 25 تن چوب قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارگاه "احمد اميني" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران انتظامي شهرستان نور در مسير حوزه استحفاظي به خودروهاي فاقد پلاک و مخدوش حامل چوب مشکوک شدند.

وي افزود: ماموران با همکاري عوامل منابع طبيعي شهرستان، 5 خودروي نيسان و يک دستگاه کاميونت حامل چوب جنگلي را که در محور اصلي در حال تردد بودند را شناسايي و توقيف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور تصريح کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودروهاي مورد نظر، در بازرسي از آنها 25 تن چوب که به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان نور برداشت شده بود،کشف کردند.

سرهنگ اميني با بيان اينکه چوب هاي جنگلي کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان نور تحويل و متهمان نيز پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، اظهار داشت: قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد و شهروندان در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

دستگيري شکارچيان غيرمجاز در عباس آباد 

سرهنگ صفاري زاده، فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از دستگيري شکارچيان غيرمجاز در سلمانشهر آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ" داود  صفاري زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي سودجو در زمنيه شکار غيرمجاز در بخش سلمانشهر شهرستان عباس آباد، پي گيري موضوع به صورت

وي‍ژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي کلانتري 12 سلمانشهر با اشراف اطلاعاتي متهمان را در محدوده ساحل شناسايي و پس از هماهنگي قضايي هر 3 متهم را در يک اقدام ضربتي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد با بيان اين که در بازرسي از خودرو متهمان 3 قبضه اسلحه شکاري کشف شد، تصريح کرد: متهمان دستگيرشده پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ صفاري زاده با تقدير از همکاري و تعامل شهروندان با پليس خاطرنشان کرد: شماره تلفن 110 به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به تماس هاي ضروري و فوري شهروندان است.

-------------------------------------

دستگيري سارقان مسلح در نوشهر 

سرهنگ درويشي، فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارقان به عنف مسلح در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي اکبر درويشي " در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي اعلام سرقت مسلحانه با اسلحه شکاري و سرقت چند دستگاه تلفن همراه هوشمند از شهروندان، ماموران پليس آگاهي شهرستان "نوشهر" با همکاري ساير واحدهاي انتظامي پيگيري موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و استفاده از منابع و مخبرين موفق به شناسايي متهمان شدند و در يک عمليات ضربتي، اين افراد را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: اين سارقان وارد منزل شهروندان شده و اقدام به سرقت به عنف  مي کردند .

سرهنگ درويشي با اشاره به اينکه کارآگاهان پليس آگاهي با دستگيري دو نفر از سارقان  و کشف 3 دستگاه تلفن همراه و تحت تعقيب قرار دادن نفر سوم، افزود: متهمان در تحقيقات به عمل آمده به بزه انتسابي اعتراف که حسب دستور مقام قضائي روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر  گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.#

-------------------------------------

دستگيري3 سارق حرفه اي سيم برق در" تنکابن" 

سرهنگ ديلمي، فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3 سارق سيم برق با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري  پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، بيان داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتي ، ماموران موفق به شناسايي 3 سارق حرفه اي در اين ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن، تصريح کرد: با هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي، متهمان حين سرقت دستگير و از آنان مقادير زيادي سيم و کابل برق سرقتي کشف شد.

وي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 19 فقره سرقت سيم برق از شبکه هاي توزيع برق اعتراف کردند.

سرهنگ ديلمي با بيان اين که متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند .

-------------------------------------

دستگيري سارق اماکن مذهبي در نکا 

سرهنگ عزيزي، فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري سارق اماکن مذهبي با 17 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ " قاسم عزيزي" در بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن مذهبي در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران دايره تجسس کلانتري 11 قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق را شناسايي  ودراقدامي غافلگير کننده  وي را در حال جابجايي اموال مسروقه دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 17  فقره سرقت اماکن مذهبي در اين شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ عزيزي در خاتمه به نقش مشارکت هاي مردمي در برقراري نظم و امنيت اشاره کرد و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك موضوع را بلافاصله از طريق سامانه110 به پليس اطلاع نمايند تا از وقوع سرقت،پيشگيري ودر صورت وقوع ،نسبت به دستگيري سارق اقدام گردد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار