کد خبر: ۱۱۴۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 14 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان در روز جاری 24 دی 1402 به حضور ارسال می گردد.

----------------

دستگيري سارق و کشف خودروي مسروقه در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق و کشف خودروي وانت مزدا مسروقه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ" محمود حسين زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودرو وانت مزدا ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي شهرستان محمودآباد با رصد دوربين هاي پايش تصويري وگشت زني هاي هدفمند و با هوشياري کامل موفق به رويت و شناسايي خودروي مد نظر شده که طي يک عمليات مقتدرانه خودوري موصوف توقيف و سارق خودرو دستگير شد.

سرهنگ حسين زاده با بيان اين که يک متهم در اين ارتباط دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند

-------------------------------------------

دستگيري سارقان اموال ساختمان هاي نيمه کاره در تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3سارق اموال ساختمان هاي نيمه کاره با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اموال ساختمان هاي نيمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي با انجام اقدامات پليسي، 3سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي آنها را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 19 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ ديلمي در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

------------------------------------------------------------------

دستگيري 49 سارق منزل در کوپ هاي مازندران 

رئيس پليس پيشگيري استان از دستگيري 49سارق منزل و کشف 39 فقره سرقت توسط ماموران انتظامي کلانتري ها و پاسگاه هاي سطح استان در دي ماه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "سيد محسن جعفري" در اين خصوص اظهار داشت: در راستاي برخورد با پديده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، ماموران انتظامي کلانتري و پاسگاه هاي سطح استان در دي ماه موفق به دستگيري 49 سارق خودرو وکشف 39 فقره سرقت شدند.

سرهنگ جعفري با بيان نقش محوري کلانتري و پاسگاه ها در در برخورد با سارقين خاطر نشان ساخت: وقوع سرقت منزل در دي ماه 57 درصد  نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است .

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران تصريح کرد: اجراي طرح هاي محله محور در راستاي انتظام بخشي و تامين امنيت و آرامش مردم توسط کلانتري ها و پاسگاه به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد که منجر به افزايش قدرت پيشگيري، مقابله و کشف جرايم در سطح استان شده است.

سرهنگ جعفري در پايان خاطرنشان کرد: توليد و ارتقا امنيت اجتماعي با مشارکت عموم مردم امکان پذير است و انتظار ما از شهروندان رعايت توصيه هاي پليس در پيشگيري از جرم و سهيم شدن آنان تامين امنيت پايدار در جامعه است.

-----------------------------------------------------

7 کيلو مواد مخدر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بهشهر کشف شد 

فرماندهي انتظامي شهرستان بهشهر از کشف بيش از 7كيلو مواد مخدر و دستگيري 24 خرده فروش مواد مخدر و 48 معتاد در شهرستان بهشهرخبر داد. 

به گزارش خبرنگار  خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي اکبر قلي پور " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مطالبات شهروندان، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهشهرطرح پاکسازي نقاط آسيب زا و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.

وي افزود: در اجراي اين طرح، ماموران موفق به کشف 7 کيلو 500 گرم انواع مواد مخدر  و دستگيري 24 خرده فروش مواد مخدر و 48معتاد شدند.

فرماندهي انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به اظهار رضايت مردم از اجراي اين گونه طرح ها، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت مشكوک به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

-------------------------------------------------------

اجراي طرح برخورد با خودرو و موتورسواران متخلف در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از توقيف 12 خودرو و موتورسيکلت مزاحم در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "مهدي خادمي " در تشريح اين خبر ، بيان داشت : به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و جلوگيري از تردد خودروها و موتورسيکلت سواراني که با حرکات نمايشي و پرخطر در جاده نظامي اين شهرستان، ضمن ايجاد خطرات جاني و مالي براي خود موجب ايجاد وحشت و مزاحمت براي شهروندان مي شدند، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامي شهرتسان قائم شهر از توقيف 9 خودرو و 3 دستگاه موتورسيکلت متخلف و مزاحم در اجراي اين طرح خبر داد و گفت: خودرو ها و موتورسيکلت هاي مذکور تا تعيين تکليف نهايي از سوي مرجع قضائي به پارکينگ منتقل شدند .

سرهنگ خادمي با اشاره به تداوم اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي به عنوان يکي از مهمترين  اولويت هاي ماموريتي پليس، گفت: هرگونه حرکات نمايشي و خطر آفرين در هر جاده و مسيري ممنوع است .

وي از برخورد قاطع پليس در برخورد با خودروها و راکبان موتورسيکلت سواراني که با حرکات نمايشي و خطر آفرين جان خود و شهروندان را به مخاطره مي اندازند برابر با قانون خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده چنين مواردي با پليس 110 تماس بگيرند.

-----------------------------------------------------

توقيف خودروي برليانس حامل مواد مخدر در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از توقيف خودروي برليانس حامل 5 کيلو گرم ترياک در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار" با اعلام اين خبر، گفت: در پي کسب خبري مبني بر تردد يک خودروي برليانس حامل مواد مخدر، موضوع  در دستور کار پليس مبارزه با موادمخدر  قرار گرفت .

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي خودروي مورد نظر را شناسايي و در اقدامي عملياتي آن رامتوقف کردند .

سرهنگ داداش تبار از کشف 5 کيلوگرم ترياک که  به صورت ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود خبر داد و با اشاره به دستگيري دو متهم در اين ارتباط، افزود: خودروي مورد نظر توقيف و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه به خانواده ها توصيه کرد: همواره مراقب فرزندان خود باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعاليت افراد در حوزه خريد و فروش موادمخدر را به پليس 110 گزارش دهند.

------------------------------------------------ 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار