معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از به کارگیری ۲۵۴ دستگاه ماشین‌آلات در محورهای استان خبر داد و گفت: میانگین عمر این ناوگان ۲۵ سال است.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 16 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، هادی نظری، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به اصلاحات انجام شده در ۱۶ محور به عنوان نقاط حادثه‌ساز اشاره و اظهار کرد: در این حوزه چند پروژه هم در دست اقدام است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان سرقت علائم و تابلوها، چراغ‌عای چشمک‌زن و ... از مشکلات راهداری دانست و افزود: سرقت این تجهیزات عملکرد‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی به کارگیری ۲۵۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محور‌های استان به هنگام ضرورت اشاره و تصریح کرد: میانگین عمر این ماشین‌آلات ۲۵ سال است.
نظری تعمیرات ماشین‌آلات مورد استفاده در راهداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال‌جاری ۹۰ دستگاه از این ماشین‌آلات تعمیر شده‌اند.
همچنین زهرا میرصدری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان هم در این نشست تعداد کارکنان این اداره کل را ۲۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: این نیرو‌ها به صورت رسمی، قراردادی، پیمانی و طرحی با این اداره کل همکاری می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تبدیل وضعیت ۸۴ نفر از نیرو‌های شرکتی، پیمانی و قراردادی این اداره کل خبر داد و افزود: چهار نفر از نیرو‌ها هم برای تبدیل وضعیت در مرحله گزینش هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار