با توجه به بارش شدید برف احتمال ریزش و ریزش سنگ وجود دارد. بهمن مسافران از تردد غیرضروری در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج چالوس خودداری کنند
کد خبر: ۱۱۵۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 26 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت:

۳ هزار میلیارد تومان امسال برای توسعه شبکه برقی و نیروگاهی مازندران از اعتبار دولتی و بخش خصوصی سرمایه گذاری شد

 

رئیس اداره تبلیغات شهرستان نکا گفت: ۲۱ مسجد شهرستان نکا با بیش از ۱۱۰ خادم، میزبان ۶۶۸ معتکف می‌باشند که از این تعداد، ۴۹۴ نفر خواهر و ۱۷۴ نفر برادر هستند و به عبارتی ۷۴ درصد از معتکفین را خواهران و ۲۶ درصد را برادران تشکیل دادند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۵ نفر از کاندیدا‌های مجلس خبرگان رهبری در مازندران تایید صلاحیت شدند و اسامی آنها به وزارت کشور و استانداری مازندران اعلام شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه سطح جاده های کوهستانی به دلیل بارش برف و باران لغزنده است از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها تردد کنند.

کارشناس هواشناسی: جمعه بطور موقت جو کل استان پایدار می شود و دوباره از روز شنبه ابتدا در ارتفاعات بارش پراکنده باران و برف را خواهیم داشت

نجاتگران جمعیت هلال احمر مازندران به ۴۷۲ نفر گرفتار شده در برف و کولاک استان امداد رسانی کردند.

استاندار مازندران روز پدر را با حضور در منزل شهید خانزاده با دختر و خانواده این شهید مدافع حرم جشن گرفت.

۶۰ دانش آموز در تجربه ای متفاوت به همراه مدیر و معلم خود در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عشق و ارادت به علی (ع) و فرزندانش این انقلاب را پیروز گرداند و علت مخالفت دشمنان نیز این است که عشق این خاندان را با منافع خودشان در تضاد می‌بینند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران از افزایش ۱۹۳ درصدی تعداد صدور مجوز ترخیص نهاده‌هایی مانند جو، درت دامی، و کنجاله پنبه توسط دامپزشکی از بنادر سه گانه استان خبر داد.

مدیر اجرایی مرکز منطقه‌ای کنوانسیون رامسر از برگزاری ۱۲ وبینار آموزشی تخصصی در خصوص تالاب‌ها در سال ۲۰۲۳ میلادی خبر داد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار