محور برفگیر و کوهستانی چالوس - کرج محدوده کندوان پس از ۹ ساعت انسداد به خاطر شرایط نامساعد جوی همراه با برف و کولاک بنا به گفته رییس پلیس راه کندوان، دقایقی پیش به روی خودروهای سبک و سنگین باری و سواری باز شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ 28 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرگرد محمد احمدی افزود: برابر گزارش ها شب گذشته چندین مورد سقوط بهمن به ویژه در منطقه سیاه بیشه کندوان رخ داد و راهداران کماکان با عملیات نمک پاشی و برف روبی مدت ۴۸ ساعت گذشته تاکنون پای کار و مشغول فعالیت هستند و افزون بر آن ماموران پلیس هم به منظور حفظ جان مسافران در نقاطی از این محور در حال ارایه خدمات هستند.

وی به کاربران جاده ای توصیه کرد: افزون بر به همراه داشتن زنجیر چرخ، اطمینان از سلامت خودرو، سوخت کافی و دیگر تجهیزات زمستانی از هرگونه توقف در نقاط احتمال سقوط سنگ و بهمن در این محور اجتناب کنند تا اتفاقات ناگوار و خاطرات ناخوشایند در این سفر برای آنان رخ ندهد.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: در زمان حاضر به علت لغزندگی سطح محور ناشی از ریزش برف و باران حرکت خودروها به کُندی برقرار است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر آن مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۵ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار