مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان اشاره به اینکه در استان زنجان حدود ۶۰ هزار نفر اعضای صندوق می‌باشند که در حدود ۷۰ درصد سرپرست خانوار هستند، افزود: در استان زنجان در حال حاضر ۶ هزار ۵۱ نفر مستمری این صندوق هستند که به طور دایم و ماهنامه مستمری دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 28 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد اسماعیلی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان به تفاوت این سازمان با سازمان‌های دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: ساکنین روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان با اشاره به مزیت‌های این صندوق تصریح کرد: از همان ابتدای تاسیس صندوق، دولت برای حمایت از قشر مولد جامعه روستایی، دو سوم حق بیمه توسط دولت و یک سوم حق بیمه را بیمه شده پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه ۸ سطح اختیاری برای پرداخت بیمه در این صندوق مهیا است که فرد به اختیار خود می‌تواند یکی از موارد را انتخاب و بیمه پرداخت کند، گفت: هر سطحی را که انتخاب کنند مزایایی که دریافت خواهند کرد متناسب با همان سطح است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در استان زنجان حدود ۶۰ هزار نفر اعضای صندوق می‌باشند که در حدود ۷۰ درصد سرپرست خانوار هستند، افزود: در استان زنجان در حال حاضر ۶ هزار ۵۱ نفر مستمری این صندوق هستند که به طور دایم و ماهنامه مستمری دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه در این استان ۳۵ کارگزاری فعال داریم، بیان داشت: در بین شهرستان‌ها استان، واجدین شرایط شهرستان خرمدره استقبال بالای ۸۰ درصد از این صندوق را دارند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲ هزار نفر بیمه شده فعال داریم، ادامه داد: از این تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند و یا به‌عبارت‌دیگر حدود ۳۰ درصد از بانوان عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستاییان و عشایر استان زنجان هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار