کد خبر: ۱۱۵۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ 04 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمحمود حسینی پور در ادامه سفرهای شهرستانی روز یکشنبه در بدو ورود به شهرستان عباس آباد در گفت و گو با خبرنگاران، تکمیل طرح ها، ایجاد اشتغال و رفع چالش بیکاری جوانان را جزو اولویت های اساسی مسوولان ارشد استان برشمرد و خاطرنشان کرد:

هدف سفر شهرستانی در درجه اول بررسی نظام مند مسائل شهرستان به صورت عملیاتی است. 

استاندار مازندران: عباس آباد به لحاظ کشاورزی و باغداری و مباحث جنگل دارای مزیت است  

 

 

وی تصریح کرد: همزمان؛ مدیران کل ادارات به روستاهای این شهرستان اعزام می شوند و مسائل این مناطق را بررسی می کنند تا در جلسه شورای اداری مصوبات مهم برای رفع مشکلات قدم های جدی تری برداریم.

حسینی پور یادآور شد: این شهرستان یکی از شهرستان های مهم استان بوده که به لحاظ کشاورزی و باغداری و مباحث جنگل دارای مزیت است و باید بتوانیم در احیای ظرفیت های منطقه قدم های بلندتری برداریم.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز یکشنبه به همراه ۶۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان عباس آباد سفر کرده تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان عباس آباد دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و نشست خبری هم دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به عباس آباد اعلام شده است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار