مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: برخورداری از معلمان توانمند لازمه جامعه قوی، پبشرو و بالنده است.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ 05 February 2024

معلمان باید در مقابل هجمه رسانه غرب و جنگ روایت‌ها پای کار باشند

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی در آیین افتتاح طرح کشوری معلم قوی ۲ که در سالن اجتماعات دشت بهشت مشکین دشت شهرستان برگزار شد،گفت: رسالت بزرگی بر عهده معلمان است چرا که معلمان جزو مصادیق علما هستند.

وی اظهار کرد: شهدا نیز تلاش کردند تا راه انبیاء (ع) را ادامه دهند و چراغ نور و هدایت خاموش نشود؛ دنیای امروزی تمدن غرب با همه هیاهو انسان‌ها به سمت ظلمت و تاریکی می‌برد.

مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه جامعه مهدویت و آرمانی در آن آرامش و امنیت وجود دارد، افزود: تمدن برای دنیای امروز آرامش به ارمغان نیاورده که نمونه آن شهادت ۳۰ هزار نفر در غزه است؛ وقتی سه نفر آمریکایی کشته می‌شود دنیا به هم می‌ریزد؛ این چه تمدنی است که در برابر این همه بی رحمی‌ها سکوت محض می‌کند؟

وی با اشاره به اینکه ما در بیان وقایع ضعیف هستیم، گفت: روایت‌های ناب، اصیل و واقعی عینی را نمی‌توانیم درست بیان کنیم آنگاه باید شاهد روایت‌های پوچ و غیر واقعی دشمنان باشیم.

تقوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب چند سال متوالی موضوع اهمیت جهاد تبیین را بیان می‌کند، گفت: در مقابل هجمه رسانه غرب و جنگ روایت‌ها معلمان متدین و دیندار باید پای کار باشند.

مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: اگر به اعتقادات دینی ما حمله می‌کنند وظیفه معلمان دفاع کردن است؛ اگر ضعیف عمل کنیم نمی‌توانیم شبهه خود را پاسخگو باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار