سرهنگ رسول جلیلیان رئیس پلیس فتا البرز گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان به پلیس فتا استان، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 07 February 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ رسول جلیلیان رئیس پلیس فتا البرز گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان به پلیس فتا استان، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

پس از بررسی‌های مقدماتی و محرز شدن برداشت اسکیمری از حساب شاکیان پرونده، مأموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند همه مالباختگان از یک دستفروش دوره گرد در شهرهای نظرآباد و تهران موز خریداری کرده‌اند.

با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت ۳ نفر از عاملان این کلاهبرداری شناسایی و همه آنها در یک عملیات غافلگیرانه در شهر تهران دستگیر شدند. متهمان در تحقیقات تکمیلی تاکنون به کپی‌برداری از کارت بانکی یک هزارو ۲۵۰ نفر از شهروندان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۵۰۰ کارت بانکی کپی‌برداری شده کشف شد.

جلیلیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و همچنین تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان این پرونده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار