امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اهمیت ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی تمام مراکز صنعتی استان بوشهر باید دارای پیوست ورزشی شوند تا در راستای توسعه حمایت از ورزشکاران و زیرساخت‌‎های ورزشی تلاش شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 20 October 2015
تابناک بوشهر: آیت‌‎الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی بر حسب شرایط زیستی یک ضرورت است اظهار داشت: مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر باید در حوزه زیرساخت‎های ورزشی این استان برنامه‎ریزی و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ورزش علم سازی جامعه است تصریح کرد: ورزش علم سازی جامعه است و ورزشکاران بخش عظیمی از سالم‌ترین افراد جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‎های ورزشی استان بوشهر ضعیف است گفت: باید روی زیرساخت‎های ورزش همگانی استان و فرهنگ سازی در تمام سنین تلاش شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به برنامه‎های ورزشی در استان بیان کرد: با توجه به شرائط جدید در استفاده زیاد از وسائل نقلیه و سیستم‎های الکترونیکی باید به مقوله ورزش در استان بوشهر توجه بیشتری شود.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر راه‌‎اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران گفت: ایجاد شهرک مدیریت ورزشی به صورت استاندارد در استان بوشهر امری ضروری است.

وی با تاکید بر توجه به ورزش بانوان استان بوشهر خاطر نشان کرد: ایجاد مجتمع جامع ورزش بانوان و توسعه سالن‎های اختصاصی برای هر رشته باید در اولویت برنامه‎های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت راه اندازی تعاونی مسکن ورزشکاران تصریح کرد: برای حمایت از ورزشکاران استان بوشهر تعاونی مسکن برای این قشر راه‎اندازی شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی در استان بوشهر بیان کرد: برای پیشرفت ورزش‎های همگانی برای تمام سنین برنامه‎ریزی شود و  توجه نونهالان به ورزش باید پایه‎ریزی شود.

وی با تاکید بر حمایت از ورزشکاران افزود: با توجه به اهمیت ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی تمام مراکز صنعتی استان بوشهر باید دارای پیوست ورزشی شوند تا در راستای توسعه حمایت از ورزشکاران و زیرساخت‌‎های ورزشی تلاش شود.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: وزارت نفت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و علم و فناوری باید در ورزش غیر حرفه‌ای  ورود کنند.

صفایی بوشهری با تاکید بر توسعه ورزش‌های دریایی در استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر دارای استعدادهای زیادی در ورزش‌‎های آبی دارد که با توجه به اینکه این استان دارای ساحل طولانی است باید رشته‎های آبی ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر با ورزش در ارتباط هستند گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده 80 درصد مردم استان بوشهر با ورزش سروکار دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار