کد خبر: ۱۱۵۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 13 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور در حاشیه افتتاح 765 پروژه روستایی مازندران، اظهار داشت:

با توجه به اینکه حوزه پیشگیری مهم تر از مقابله است دراین حوزه طرح های متعددی داشتیم، چراکه مسیرهای سیلابی زیادی در مازندران وجود دارد، بر این اساس باید به لایروبی رودخانه ها توجه ویژه شود. 

اختصاص هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار جهت مقابله با بلایای طبیعی مازندران  

 

 

 

وی با اشاره به اینکه در حوزه هدایت آب های سطحی آبخیزداری باید به صورت جدی ورود کند، بیان داشت: ورود به موقع به آبخیزداری سبب کاهش خطرات و مانع از بین رفتن طبیعت می شود.

نامی در ادامه با تقدیر از پیگیری های جدی سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران جهت جذب اعتبارات برای مقابله با بلایای طبیعی، تصریح کرد: با پیگیری استاندار مازندران یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار جهت مقابله با بلایای طبیعی در مازندران اختصاص یافت که تا پایان سال بر مبلغ این اعتبارات افزوده می شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه سال آینده اعتبار ویژه ای در حوزه مقابله با سیلاب و آتش سوزی برای مازندران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در مازندران سالانه 8 الی 10 میلیارد متر مکعب آب شیرین وارد دریا می شود که برای جلوگیری از این امر باید تدابیر ویژه ای داشته باشیم . 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار