مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: ماندگاری هوای سرد، مه و یخبندان صبحگاهی در استان در طول هفته مورد انتظار است.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 18 February 2024

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جو نسبتاً پایدار تا انتهای هفته در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن آسمان کمی تا نیمه ابری، امروز در بعضی ساعات وزش باد شدید و در طول هفته ماندگاری هوای سرد، مه و یخبندان صبحگاهی در استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه امروز یکشنبه آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با مه و یخبندان صبحگاهی و بعضی ساعات وزش باد شدید است، افزود: فردا دوشنبه آسمان کمی تا نیمه ابری و سه شنبه قسمتی تا نیمه ابری است و برای هر دو روز مه رقیق و یخبندان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه مطابق با هشدار سطح نارنجی در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی با توجه به حجم برف انباشته سقوط بهمن و ریزش سنگ پیش بینی می‌شود، مطرح کرد: اختلال تردد در معابر و کاهش دید و لغزندگی در سطح جاده‌ها اثر این مخاطره است.

بهاروند احمدی با اشاره به پیش بینی کاهش محسوس دما و تاکید بر ضرورت مدیریت و صرفه جویی در مصرف نهاده‌های انرژی خاطرنشان کرد: مسافران حین تردد از جاده‌های کوهستانی، تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار