مدیرکل بازرسی شهرداری کرج:
شیزرپور گفت: برای ارزیابی عملکرد مدیران استان شاخص‌های مختلفی وجود دارد که پاسخگویی در برنامه‌های ارتباط مردمی چهره به چهره یکی از شاخص‌های ارزیابی است.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 20 February 2024

برگزاری برنامه‌های ارتباط مردمی یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران است

به گزارش «تابناک البرز» حسین شیزرپور مدیرکل بازرسی شهرداری کرج در خصوص ارزیابی عملکرد شهرداری کرج گفت: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و ادای صحیح این امانت در گرو خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.
شیزرپور تصریح کرد: در زمینه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحد‌های بازرسی در سطح استان صورت گیرد البته نیاز به هماهنگی‌های بیشتر در فضای بین بخشی با سایر مراجع نظارتی و قضایی مشاهده می‌شود که باید بصورت مستند و مستدل صورت بگیرد.
وی ادامه داد: باید برپایی میز خدمت بصورت مستمر، دائم و جدی ادامه داشته باشد.
شیزرپور خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران استان است و در بررسی این شاخص با کسی تعارف نداریم.
شیزرپور با اشاره به ضرورت حضور مسئولان و مدیران کل در برنامه میز خدمت به صورت مستمر تاکید کرد: ملاقات‌های چهره به چهره در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران انجام می‌شود؛ همچنین در صورت کوتاهی مدیری نسبت به حضور در میان مردم آن مسوول تذکر گرفته و منجر به برخورد اداری و قانونی خواهد شد.
مدیرکل بازرسی شهرداری کرج ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به برگزاری ملاقات چهره به چهره و بی واسطه با شهروندان هستند و یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران همین مقوله است.
شیزرپور ادامه داد:رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط دولت با مردم، رویکردی مبتنی بر در میان مردم بودن است، از این رو حضور مسئولان در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف و همچنین به صورت مستمر در استان از آغاز بکار دولت مردمی در حال اجراست.
وی گفت: حضور مسئولان در جمع مردم گام اولیه بوده و ظرفیتی بی بدیل را در راستای تحقق شعار دولت مردمی شکل داده، اما استمرار و نتیجه‌بخشی امور مردم در گام بعدی مهمتر از شروع کار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار