نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: کسبه با حس نوع دوستی و احساس مسئولیت ویژه‌ای در برهه‌های حساس، کنار مردم قرار می‌گیرند و می‌دانند که شرکت پرشور در انتخابات نیز حمایت از خواست و اراده مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 21 February 2024

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در نشست با اصناف و اتحادیه‌های استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: اصناف و بازاریان نقش بسیار مهمی را در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و اگر حمایت، حضور و اراده اصناف و کسبه در ادوار مختلف انقلاب نبود؛ اکنون در چنین جایگاهی نبودیم.

وی ادامه داد: بر این اساس بازاریان و کسبه که شهدا و ایثارگران فراوانی را در دل خود جای داده اند، افرادی اثرگذار در جامعه هستند و به نوعی پیشرو و الگوی مردم محسوب می‌شوند.

عبداللهی با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: رهبر معظم انقلاب با آگاهی و اشراف کامل به مسائل منطقه و شرایط کشور از ابتدای سال به دفعات بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات تاکید کرده اند.

وی افزود: هر کدام از کسبه به شکل های مختلف در راه حفظ و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جان و خون داده اند و به طور قطع این انقلاب را از آن خود می دانند.

عبداللهی گفت: کسبه با حس نوع دوستی و احساس مسئولیت ویژه‌ای در برهه‌های حساس کنار مردم قرار می‌گیرند و می‌دانند که شرکت پرشور در انتخابات نیز حمایت از خواست و اراده مردم است.

وی افزود: اکنون در استان وحدت و انسجام بسیار خوبی شکل گرفته و علاوه بر مسئولان، اقوام مختلف مردم نیز همگرایی زیبایی در کنار هم دارند و این ظرفیت وجود دارد که در انتخابات پیش رو حماسه‌ای بزرگ خلق کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار