کد خبر: ۱۱۵۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 24 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، قاسم عزیززاده گرجی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان طی نشستی با اعضای کمیته بازاریان و اصناف قرارگاه انتخاباتی رسام، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت ولی عصر (عج)، عنوان کرد: بازاریان در همه ادوار و اعصار نقش بسزایی داشتند و همواره پای کار بودند.

نقش بازاریان در انتخابات مازندران  

 

وی با بیان اینکه در شکل گیری انقلاب بازاریان جزو اولین کسانی بودند که امام راحل با ایشان ارتباط گرفت، گفت: بازاریان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، بازسازی اصناف نقش اساسی داشتند و هر زمانی که منافع مردم در خطر بود، بازاریان پای کار بودند.

گرجی به نقش بازار در گردش مالی و مسائل اقتصادی و همچنین در ایجاد و شکل‌گیری بسیاری از اتفاقات اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: بازاریان در شرایط و موضوعات مختلف حضور معنادار داشته و بخش عمده‌ای از مسائل اعتقادی نیز در بستر بازار شکل گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یکی از جلوه‌های روشن مردمی در بازار را، کار در بازار دانست و خاطرنشان کرد: بازاریان در قالب اتحادیه‌ها و اتاق اصناف بهتر می توانند فعالیت کرده و به امور جامعه بپردازند.

وی اضافه کرد: بازاریان علی رغم اینکه در همه شرایط و مناسبت‌ها حضور مستقیم و موثری دارند، در بسیاری از فعالیت‌های مردمی نیز نقش حمایتی و پشتیبانی داشته و تاثیرگزارند.

عزیززاده گرجی ضمن تاکید بر اینکه هر فعالیتی باید به نفع مردم تمام شود،گفت: صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند و در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم معیار و فصل الخطابند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار