استاندار کردستان گفت: بانک‌ها باید با مراجعان و دریافت کنندگان تسهیلات طرح مسکن ملی، نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰ 04 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز دوشنبه (۱۴ اسفند) در جلسه شورای مسکن استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از تعامل و همراهی بانک‌های استان در بخش‌های مختلف مسکن، ازدواج، فرزندآوری و حمایت از تولید، اظهار کرد: بانک‌ها باید با مراجعانی که برای دریافت تسهیلات طرح مسکن ملی به آن‌ها مراجعه می‌کنند نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند، چون وظیفه یک کارمند پاسخ دادن به سوالات ارباب‌رجوع و پیگیری امور لازم است.

وی، با اشاره به اینکه در گذشته مشکل تأمین زمین را برای طرح مسکن ملی در استان داشتیم، ادامه داد: در حال حاضر مشکل تأمین زمین رفع شده است و افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات بانکی نیز باید با سرعت و با تسهیل بیشتر برای مردم صورت بگیرد تا کار‌های عمرانی با معطلی روبه‌رو نشود.

وی از دستگاه‌های متولی در امر ساخت و ساز طرح مسکن ملی خواست که هرچه زودتر کار آماده‌سازی زمین‌ها و ساخت و ساز‌ها را شروع کنند تا در پایان فصل عمرانی سال ۱۴۰۳ بخش عمده‌ای از کار ساخت مسکن ملی در استان به پایان رسیده باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی متولی اصلی طرح مسکن ملی است، گفت: علاوه بر این اداره، سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان، بانک‌ها و فرمانداری‌ها نیز باید نهایت همکاری را در طرح مسکن ملی داشته باشند تا کار ساخت‌وساز واحد‌ها هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار