رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: اطلاعات دریافتی از سامانه‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌ها نشان می‌دهد، ترافیک در محور‌های مواصلاتی استان به صورت روان در جریان است.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 07 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی امروز (پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و گزارشات اعلام شده در محور‌های سلطانیه - خدابنده - همدان، زنجان - دندی - تخت سلیمان، نیک پی - ماهنشان، زنجان - طارم، زنجان - تهم-چورزق بارش برف و در آزادراه زنجان - تبریز و زنجان - قزوین بارش باران را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: تردد در همه جاده‌های استان به شکل روان در حال انجام است و تنها در محور کوهستانی با رعایت نکات ایمنی و در برخی نقاط بستن زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با اشاره به توصیه‌های ایمنی رانندگی در جاده‌ها از همه کاربران جاده‌ای خواست تا از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر در محور‌های کوهستانی ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی و سرعت مطمئنه از زنجیر چرخ استفاده کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌های استان با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار