کد خبر: ۱۱۵۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 10 March 2024

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، محمد کریمی به همراه سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از سردخانه و انبار ذخیره سازی سیب تنظیم بازار شب عید در ساری بازدید کرد. 

 

دادستان مرکز مازندران : توزیع و نظارت کالاهای اساسی از ۲۴ اسفند ماه  

 

دادستان مرکز استان در حاشیه این بازدید گفت: وظیفه نظارت بر بازار بر عهده صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی است و دادستان ها هم در شهرستان ها بر این امر نظارت می کنند.

وی افزود: هرچه نظارت‌ها بیشتر باشد اقلام با قیمت مناسب تری در اختیار مردم قرار می‌گیرد و شاهد افزایش رضایتمندی خواهیم بود.

کریمی اظهار داشت: ذخیره‌سازی مناسبی از کالاها صورت گرفته و در زمینه تامین کالا مشکل خاصی وجود ندارد اما باید در توزیع آن نظارت‌های لازم صورت گیرد.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه گاهی مشاهده می‌شود در توزیع کالاها با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت:

توصیه می‌کنم مسؤولین و رسانه‌ها بر بازار نظارت داشته باشند و هرگونه موارد تخلف را سریعا اطلاع رسانی کنند تا با ورود دادستانی به موضوع رسیدگی و مشکل رفع شود.

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در حاشیه این بازدید عنوان کرد:

بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار و کارگروه تامین میوه شب عید، 250 تن سیب،200 تن پرتقال و 10 تن خرما ذخیره سازی کردیم و توزیع آن از 24 اسفندماه در سراسر استان آغاز خواهد شد.

ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران هم در این بازدید گفت: روزهای پایانی سال که با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده است شاهد افزایش تقاضا هستیم و اگر افراد سودجو بخواهند از این فضا سوءاستفاده کننده قطعا تعزیرات حکومتی با این افراد برخورد خواهد کرد و با اعمال مجازات حداکثری که شامل مجازات نقدی و پلمپ واحد صنفی و نصب بنر خواهد بود با گرانفروشی و افراد متخلف برخورد قانونی می کند.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران| پویا و هوشمند

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار