تابناک هرمزگان- محمد رضا پیرحسینلو مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس احاد مردم بصیر ایران اسلامی ‌ به ویژه خانواده بزرگ منطقه ویژه را به حضور پر شور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ دعوت کرد .
کد خبر: ۱۱۵۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 29 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوه‌ای زیبا و تجلی اراده و خواست مردم در تعیین سرنوشت خود و نقطه‌ اساسی وصل افکار و آرای ایشان به بدنه‌ نظام اجرایی کشور است.

انتخابات هم حقی است که برای مردم قرار داده شده و هم تکلیفی است که با حضور بموقع و آگاهانه و انتخاب اصلح و کارآمد عینیت و حقیقت می‌یابد و بقا و توفیق و پیشرفت روزافزون نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف به‌دنبال خواهد داشت.

زیبایی و ماندگاری انتخابات قطعاً با حضور پرشور همگان تجلی خواهد یافت و شکوه و عظمت این پیمان و مانور ملی و میعادگاه تجدیدعهد با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام این سرزمین آسمانی، سپری خواهد بود .اینجانب بعنوان سرباز کوچک در جبهه جهاد اقتصادی از آحاد ملت عزیز و رشید ایران اسلامی به‌ویژه مردم فهیم و بصیر استان هرمزگان و بالاخص کارکنان و خانواده محترم منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه دعوت می‌کنم با مشارکت پرشور و آگاهانه خود، دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم را ناامید و برگ زرین دیگری بر کتاب سترگ افتخارات و دلدادگی و ایستادگی ملت قهرمان و سرزنده ایران اسلامی بیفزایید. ان‌شاءالله

محمدرضا پیرحسینلو - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار