معاون هماهنگی و نظارت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: تغییر زمین بازی یکی از راه‌هایی است که رژیم صهیونیستی آن را دنبال می‌کند تا از شکست در غزه فرار کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶ 02 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، قاسم جعفری اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی یکی از واقیعت‌هایی که برای جهانیان روشن کرد، این بود که دنیا متوجه شد در هشت دهه گذشته، رژیم صهیونیستی چه جنایت‌هایی را در منطقه انجام داده است و برای اینکه به اهداف خود برسند از هیچ چیزی مانند کودک‌کشی، نسل‌کشی، ویرانگری و تخریب دست برنداشته‌اند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز در اندازه‌ای در دنیا منفور است که در مخیله نمی‌گنجد، اما همچنان این رژیم به دنبال مظلوم‌نمایی است.

جعفری ادامه داد: در ابتدای عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با یک گروهک کوچک مسلحانه (حماس) مواجه است که با یک اشاره آن‌ها را از بین می‌برد، اما بعد از گذشت شش ماه حتی با پشتیبانی جهان استکبار به اهداف خود نرسیده است و یکی از راهبرد‌های فرار از شکستی که دنبال می‌کند این است که زمین بازی را عوض کند و درصدد است تا ایران را به‌صورت مستقیم وارد جنگ کند که بگوید علت طولانی شدن جنگ این بوده که طرف حسابش قوی بوده است.

وی تاکید کرد: به خوبی می‌دانیم که جمهوری اسلامی ایران با ابتکار عمل و درایتی که دارد بهترین تصمیم را خواهد گرفت و به‌صورت انفعالی عمل نمی‌کند.

معاون هماهنگی و نظارت پارلمانی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه به‌طور قطع رژیم صهیونیستی از حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه پشیمان خواهد شد، گفت: این جنایت بی‌پاسخ باقی نخواهد ماند، اما در زمان خودش.

وی بیان کرد: جهانیان بدانند که اگر ملت ایران مدعی حمایت از مردم فلسطین است، شهدای حمله تروریستی شب گذشته (حمله به کنسولگری ایران در سوریه) سند آن است.

جعفری اظهار کرد: راه شهید زاهدی، شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا برای آزادسازی فلسطین شریف ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه امروز جهانیان می‌دانند رژیم صهیونیستی موجودی نامشروع است، افزود: مردم با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی روز قدس، راه شهدا را ادامه می‌دهند و مرهم دلی برای مردم غزه خواهند بود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار