نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حداکثر کار اسرائیل در سطح تاکتیک است و کار‌هایی نیز در این حوزه انجام می‌دهند در حالی که جبهه مقاومت در سطح راهبرد اسرائیل را نابود می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵ 06 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، مصطفی طاهری امروز (جمعه ۱۷ فروردین‌ماه) در جمع مردم شهرستان طارم در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه انتخاب روزی با این عنوان توسط امام راحل کار بسیار هوشمندانه‌ای بود و یقینا اگر این روز نبود وضعیت فلسطین این نبود، اظهار کرد: برنامه اسرائیل این بود که قبل از ۷ اکتبر (۱۹ آبان) برنامه فلسطین را ببندد، با یک حمله برخی از فرمانده‌ها را به شهادت رساندند و تصور می‌کردند این‌گونه قضیه پایان یافته است، اما غافل از اینکه در سطح راهبرد، جمهوری اسلامی هماهنگی خوبی در جبهه مقاومت انجام داده و هماهنگی‌های مخفی که انجام شده نشان داد اسرائیل علی‌رغم تمام ادعا‌ها نشت اطلاعاتی دارد.

این مسئول تصریح کرد: عملیات ۷ اکتبر عملیات صددرصد فلسطینی بود و این نکته را نباید از نظر دور داشت. حداکثر کار اسرائیل در سطح تاکتیک است و کار‌هایی نیز در این حوزه انجام می‌دهند در حالی که جبهه مقاومت در سطح راهبرد اسرائیل را نابود می‌کند.

طاهری با بیان اینکه آن‌که در سطح راهبرد موفق باشد، پیروز خواهد شد، ادامه داد: مقام معظم رهبری اخیرا درباره فلسطین فراتر از راهبرد صحبت و بحث تمدنی را مطرح کردند و فرمودند به هیچ‌وجه حکمرانی اسرائیل در کشور‌های اسلامی امکان پذیر نخواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا غزه و فلسطین پیروز است، خاطرنشان کرد: اسرائیل به هیچ‌کدام از اهداف خود دست نیافته است، حداکثر ظرفیتی که اسرائیل توانست از حماس از بین ببرد ۲۰ درصد است و ۸۰ درصد از حماس وجود دارد تا این لحظه غزه پیروز شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار