با تصمیم هیئت دولت در جلسه امروز یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸ 21 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، پس از انتخاب محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران به عنوان دبیر مبارزه با فساد اقتصادی ، یوسف نوری عصر امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به عنوان استاندار مازندران معرفی شد و جایگزین سید محمود حسینی‌پور شد که از ۱۴۰۰ تاکنون استاندار مازندران بود. پیش از انتصاب نوری، حسینی‌پور از سوی مخبر، به عنوان رییس دبیرخانه شورای مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور منصوب شده بود. 

 

یوسف نوری استاندار مازندران شد  

 

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم است، او پیش از این فعالیت هایی در سازمان آموزش و پرورش داشته و سوابقی از جمله ریاست سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش وپرورش و معاون اجرائی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی در کارنامه او به چشم می خورد.

یوسف نوری در سال ۱۳۴۰ متولد شده است. مدرک فوق دیپلم پرورشی، کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد.

در آذر ماه سال ۱۴۰۰ یوسف نوری توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد. 

 

در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان جایگزین فرهاد زیویار و همچنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور منصوب شدند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار