حجت الاسلام والمسلمین «شکری» در نشست شورای مشورتی بانوان استان البرز، دهه کرامت را فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه خانواده و تلاش برای تعالی آن دانسته و بر نقش ممتاز بانوان در این عرصه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 14 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، با بیان اینکه بانوان در جبهه‌های مختلف فرهنگی و معرفتی، به ویژه در عرصه خانواده، نقشی محوری ایفا می‌کنند، اظهار داشت: توجه به تعالی و توانمندسازی بانوان، رشد و بقای خانواده را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام شکری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای دهه کرامت، افزود: ویژه برنامه‌های این دهه با هدف تقویت جایگاه خانواده و نقش خواهر و برادری، با رویکرد بسط و گسترش معرفت دینی برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، آذین‌بندی مساجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تولید و اجرای آثار هنری با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این دهه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همچنین بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری مدیران کانون‌های مساجد و ائمه جماعات برای بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها تاکید کرد.

وی در پایان از نامگذاری هر یک از روز‌های دهه کرامت به نامی خاص خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود متناسب با هر روز از این ایام پربرکت، برنامه محوری با هدف تبیین فرهنگ کرامت اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار