نماینده بوشهر در مجلس:
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای گفت: برخی از قوانین و دستورالعمل‌های دولتی در حوزه صنعت چاپ در حوزه اجرا دارای ابهاماتی است که باید بازبینی شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 25 October 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست با مسئولان حوزه چاپ استان بوشهر با بیان اینکه صنعت چاپ نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه دارد اظهار داشت: صنایع چاپ یکی از ارکان توسعه است که لازم است برای رونق این صنعت چاره اندیشی شود.

وی با تاکید بر ارائه راهکار مناسب برای عبور از رکود صنعت چاپ بیان کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره یکی از راهکارهای مهم حل مشکلات این صنعت است و این در حالی است که باید هزینه‎های تاسیس این صنعت باایجاد انگیزه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای با بیان اینکه روند کنونی صنعت چاپ افزایش تعطیلی چاپخانه‎ها در پی دارد گفت: با توجه به مشکلات چاپخانه‎داران اگر روال به این شکل ادامه یابد چاپخانه‌های کوچک‌تر به سمت تعطیلی پیش می‎روند.

جمیری با بیان اینکه بخش عمده‎ای از فعالیت و کارکرد صنایع چاپ با ادارات دولتی است خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی گوناگونی به چاپخانه‌ها بدهی دارند و این در حالی است که درآمد این صنعت جوابگوی نیازمندی‌ها و هزینه‌های آنان نیست.

وی با تاکید بر حمایت دولت از صنعت چاپ گفت: حمایت دولت  باید به گونه‎ای باشد تا مشکل  سرمایه‌گذاران این حوزه برطرف شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای با تاکید بر بازنگری قوانین صنعت چاپ بیان کرد: برخی از قوانین و دستورالعمل‌های دولتی در حوزه صنعت چاپ ابهاماتی دارد که نیازمند به بازبینی است.

جمیری از بررسی برنامه بودجه سال آینده خبرداد و گفت: برنامه بودجه سال آینده و برنامه ششم توسعه کشور بزودی در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد که می‌توان مشکلات قانونی این صنعت شناسایی و زمینه اصلاح آن را در این برنامه‌ها فراهم کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار