رئیس پلیس مازندران با تاکید بر توجه بیشتر رسانه استانی به معارف دینی، گفت: استقبال پرسنل ناجا مازندران از فعالیت‌های قرآنی شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۱۱۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 27 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از ساری به نقل از خبر ارسالی روابط عمومی صدا و سیمای مازندران، سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب در دیدار با مدیرکل و مجموعه مدیران صدا و سیمای استان، تاثیر پذیری رسانه ملی را در ترویج فرهنگ دینی و معنوی مهم دانست.
وی اظهار داشت: ترویج و نشر فرهنگ دینی و اعتقادی تاثیرگذار از جمله اهدافی بوده که نیروی انتظامی در برنامه‌های خود دنبال می‌کند و در تاثیرپذیری و انتقال این فرهنگ ناب صدا وسیمای استان کمک کار این نیرو همواره بوده است.
جعفری نسب با اشاره به اینکه قرآن کریم، بزرگ‌ترین موعظه گر بشر است، داشتن زندگی سالم قرآنی را ضرورت جامعه ایرانی در تقابل با جنگ نرم عنوان کرد و گفت: امروز داشتن سبک زندگی قرآنی و معنوی با هجمه‌های فراوان فرهنگی استکبار از ضرورت‌های غیر قابل انکار بوده که خوشبختانه نیروی انتظامی استان با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها گام‌های مفید و موثری بردارد.
علی صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه کارکرد صداوسیمای استان در مناسبت‌ها نمود بیشتری پیدا می‌کند، به پژوهش محوری برنامه‌های فرهنگی و دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: در کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی مبتی بر پژوهش برای کسب نتیجه مطلوب و حقیقی باید از سوی هر دو نهاد در اولویت قرار گیرد.
مدیرکل صدا و سیمای مازندران، از همکاری‌های ناجا برای برگزاری مطلوب اجتماعات عزاداری مردم استان قدردانی کرد و افزود: همه باید بکوشیم تا فرهنگ شیعی که یکی از اصلی‌ترین نمادهای آن محرم و برنامه‌های معطوف به آن است را بیش از پیش نشر دهیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار