کد خبر: ۱۲۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 08 November 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساختی استان البرز با رشد جمعیت فزاینده آن همخوانی ندارد.

به گزارش ایرنا،محمد جواد کولیوند روز یکشنبه درنشست شورای اداری استان البرزکه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد،افزود: اکنون البرز در مسیر توسعه با مشکلات عدیده ای مواجه است که باید بودجه کافی برای رفع مشکلات آن اختصاص یابد .

وی ادامه داد: بودجه لازم درسال 89 برای تاسیس استان البرز پیش بینی نشد و به مدت چهارسال است که با تلاش مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی تلاش می شود تا با برنامه ریزی نیازهای این استان نوپا برآورده شود .

نماینده مردم کرج گفت: تنها استانی هستیم که در ماده 180 اختیارات را برعهده استانداری گذاشتیم و اعتبارات ماده 180 دو درصد از اعتبارات بودجه عمومی دولت است که هر ساله به منظور ارتقاء شاخص های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان ها و رساندن آن ها به میانگین اعتبارات ملی به استان ها اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد: بهداشت،درمان، صنعت،آموزش از جمله مشکلات استان البرز است که امید می رود در پنج ساله ششم نگاه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم .

نماینده مردم کرج خاطرنشان کرد: اکنون دراستان البرزز110 هزار مسکن مهر وجود دارد که 500 هزار نفر جمعیت را زیر پوشش می گیرد اما بسیاری از آنها فاقد زیر ساخت های آموزشی و درمانی است.

کولیوند گفت: بروز کوچکترین مشکل دراستان البرز تبلور آن در تهران است که باید در برنامه های پنج ساله ششم و بودجه کمک قابل توجهی به استان داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار