صدها کارگر شرکت کنتورسازی در اعتراضی همگانی، خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند، این در حالی است که این شرکت جزو واحدهای فعال بوده و از وضعیت مناسبی برخوردار است/رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف یک خودرو با سه کشته و یک مجروح در آزادراه قزوین کرج خبر داد/مربی قزوینی تیم ملی فوتسال گفت: تیم فوتسال بانوان ایران از بخت های قهرمانی در رقابت های جام جهانی گواتمالاست و در صورت حل مشکل روادید می تواند شگفتی آفرین شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 10 November 2015
صدها کارگر قزوینی برای دریافت حقوق تجمع کردند
صدها کارگر شرکت کنتورسازی در اعتراضی همگانی، خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند، این در حالی است که این شرکت جزو واحدهای فعال بوده و از وضعیت مناسبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، شرکت کنتورسازی با 78 کارگر رسمی و 346 کارگر قراردادی از جمله شرکت‌های فعال در زمینه صادرات کنتور برق کشور است، این شرکت از نظر مواد اولیه و تولیدات شرکت به روز بوده و از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی قرار دارد ولی متأسفانه با وجود این شرایط، حقوق کارگران این شرکت 4 ماه به تعویق افتاده و بیمه آنها نیز واریز نشده است.

محمد امانی رئیس کانون کارفرمایان استان قزوین در رابطه با علت تعویق حقوق کارگران این شرکت اظهار داشت:صاحبان سرمایه، علت تعویق این حقوق را کمبود نقدینگی شرکت کنتورسازی دانستند.

وی در رابطه با شرایط کنونی شرکت کنتورسازی بیان کرد: تولید شرکت به روز است و هیچ مشکلی از لحاظ تولید و فروش محصولات نهایی، این شرکت را تهدید نمی‌کند و در جلساتی که رئیس شرکت حضور داشته، قول پرداخت حقوق کارگران در ماه‌های مختلف را داده ولی متأسفانه تا امروز هیچ اقدامی از طرف این شرکت صورت نگرفته است.

با توجه به وضعیت مناسب شرکت کنتورسازی در بخش‌های مختلف و نبود هیچگونه مشکل و خلل در زمینه تأمین مواد و تولید مناسب و فروش محصول نهایی، کمبود نقدینگی دلیل موجه عدم پرداخت حقوق و واریز نکردن بیمه کارگران این شرکت نیست. 

از مسئولان استان انتظار می‌رود مشکلات این شرکت را به جد بررسی کرده و دلیل واقعی عدم پرداخت حقوق کارگران این شرکت را هر چه سریع‌تر آشکار کرده و راهکارهای اجرایی را در این رابطه به کارگیرند تا کارگران که یکی از اقشار نیازمند جامعه هستند به زودی زود به حقوق خود برسند.
***
رئیس پلیس راه قزوین خبر داد
3 کشته و یک مجروح در آزادراه قزوین کرج

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف یک خودرو با سه کشته و یک مجروح در آزادراه قزوین کرج خبر داد.
بهرام زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن ارائه گزارشی از تصادفات روزهای گذشته در محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: بعد از ظهر روز دوشنبه 18 آبان ماه جاری در کیلومتر 33 باند شمالی آزادراه قزوین ـ کرج یک تصادف دلخراش رخ داد.

وی اضافه کرد: یک دستگاه پژو روآ با برخورد به گاردریل میانه این آزادراه و در ادامه با برخورد به چراغ‌های روشنایی برق آزادراه قزوین ـ کرج متوقف شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: در این تصادف سه تن از سرنشینان جان باختند و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

زینلی بیان کرد: علت تصادف پژو روآ عدم توجه راننده به جلو و لغزندگی جاده از سوی کارشناسان پلیس راه استان قزوین ذکر شده است.

این مسئول انتظامی با توجه به ورود سامانه بارشی در روزهای آینده به رانندگان توصیه کرد: رانندگان با توجه به لغزندگی مسیرهای ارتباطی استان قزوین با احتیاط رانندگی کرده و از تلفن همراه و عواملی دیگر که موجب عدم توجه در هنگام رانندگی است، بپرهیزند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در تمام مسیرها روان بوده و مورد خاصی وجود ندارد.
***
مربی قزوینی تیم ملی فوتسال:
تیم فوتسال بانوان ایران می‌تواند در رقابت‌های جهانی بدرخشد
مربی قزوینی تیم ملی فوتسال گفت: تیم فوتسال بانوان ایران از بخت های قهرمانی در رقابت های جام جهانی گواتمالاست و در صورت حل مشکل روادید می تواند شگفتی آفرین شود.
آمنه محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل صادر نشدن روادید، حضور تیم ملی در این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام است که امیدواریم با دستور رئیس جمهوری این موضوع حل شود.

وی افزود: در حالی‌که مسئولین ارشد کشور رئیس‌جمهور پیگیر کارهای تیم ملی هستند، فدراسیون فوتبال هم تمام تلاش حضور را برای این اعزام انجام می‌دهد اما هنوز امید به حضور در این رقابت مهم جهانی داریم.

محمودی تصریح کرد: تیم فوتسال بانوان کشور در ماه گذشته توانست قهرمان آسیا شود و در حال حاضر هم یکی از بخت‌های قهرمانی است و در صورت اعزام حتما دست‌پر برمی‌گردیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های لیگ برتر کشور، جمعه بازی‌های خود را بر اساس اعلام برنامه قبلی سازمان لیگ انجام می‌دهند و درصورت اعزام اردوی تیم ملی با قدرت برگزار می‌شود.

مربی قزوینی تیم ملی فوتسال بانوان کشور گفت: رقابت‌های جام جهانی گواتمالا با شرکت ۸ تیم در دو گروه برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان با گروه‌های برزیل، پرتقال و کاستاریکا هم‌گروه است.

فاطمه اعتدادی و آمنه محمودی از قزوین به‌عنوان مربی و بازیکن در تیم ملی فوتسال کشورمان حضور دارند.

***
طرح پلاک گذاری ماشین های کشاورزی در استان قزوین آغاز شد
قزوین - ایرنا - رییس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور ساماندهی و ارایه بهتر خدمات کشاورزی، طرح پلاک گذاری ماشین های کشاورزی در استان آغاز شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین رفعت الله حمزه ای افزود: تاکنون تعداد 750 فقره پرونده پلاک گذاری تراکتورها در سطح استان شناسایی و تکمیل مدارک شده که از این میزان 35 فقره توسط اداره راهنمایی و رانندگی کارشناسی انجام و در مرحله صدور پلاک است و تاکنون شش دستگاه تراکتور در سطح استان پلاک گذاری شده است.
وی با اشاره به لزوم و اهمیت پلاک گذاری ماشین های کشاورزی تصریح کرد: شناسایی و شناسنامه دار کردن تراکتورها و کمباین های کشاورزی باعث ساماندهی بهتر، ارایه خدمات مناسب و تسریع در امور مربوط به ماشینهای کشاورزی خواهد شد.
حمزه ای بیمه دستگاهها و ماشین آلات کشاورزی، صدور کارت سوخت و امور حقوقی از جمله خرید و فروش و دریافت تسهیلات بانکی را از دیگر مزایای این طرح دانست.
وی بر لزوم مشارکت بیشتر کشاورزان در طرح پلاک گذاری تراکتورها تاکید کرد و از کشاورزان خواست تا در اسرع وقت برای انجام مراحل اجرایی طرح به مراکز خدمات جهاد کشاورزی مربوطه مراجعه کنند.
استان قزوین دارای 480 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 80 هزار بهره بردار بخش کشاورزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار