رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین گفت: 3 تصادف جرحی در استان طی روز گذشته گزارش شده است.
کد خبر: ۱۲۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 15 November 2015
محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن ارائه گزارشی از تصادفات در استان قزوین اظهار کرد: روز شنبه 23 آبان‌ماه سال جاری سه تصادف جرحی در استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دو تصادف ذکر شده در شهر قزوین رخ داده است، افزود: در خیابان آیت‌الله کاشانی شهر قزوین یک خودروی سواری پراید و یک موتورسیکلت با یکدیگر تصادف کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین اضافه کرد: در این تصادف راکب موتورسیکلت مجروح شد که علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین عدم رعایت حق تقدم از سوی سواری پراید اعلام شده است.

محمدی تصریح کرد: روز گذشته در شهرک مینودر بلوار سیدالشهدا شهر قزوین نیز یک دستگاه وانت پیکان با عابر پیاده تصادف کرد که منجر به جرح عابرپیاده شد.

وی افزود: عدم توجه به جلو راننده وانت پیکان علت این تصادف ذکر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین ادامه داد: روز شنبه 23 آبان‌ماه سال جاری در شهرستان البرز نیز یک تصادف بین خودروی سواری پراید و وانت نیسان رخ داد.

محمدی گفت: در تصادف شهرستان البرز راننده و سرنشین خودروی پراید مجروح شدند که علت آن از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پراید تشخیص داده شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار