عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعث کرمانشاه گفت: استعدادهای ورزشی غرب کشور برای کسب موفقیت‌های بیشتر به استان‌های دیگر مهاجرت می‌کنند.
کد خبر: ۱۲۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 16 November 2015
عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعث کرمانشاه گفت: استعدادهای ورزشی غرب کشور برای کسب موفقیت‌های بیشتر به استان‌های دیگر مهاجرت می‌کنند.

دکتر مصطفی اکبری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مناطق غرب کشور و استان کرمانشاه به دلیل داشتن اقلیم خاص آب و هوایی کوهستانی دارای مردمی غیور و سخت کوش می باشند که این سخت کوشی در امر ورزش با معرفی قهرمانان متعدد در رشته های ورزشی همچون فوتبال، کشتی، کاراته و ... نمود یافته است.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه در ادامه افزود: استان های غرب کشور از قطب های بازیکن سازی در رشته های تیمی مثل فوتبال و والیبال و قهرمان سازی در رشته های انفرادی کشور محسوب می شوند.

وی یادآور شد: متاسفانه تمامی این استعدادها به دلیل نبود امکانات و نبود تیمی در سطح لیگ‌های کشور از استان خود به استان های دیگر مهاجرت می‌کنند.

این کارشناس حوزه ورزش، مشکل اساسی نبود تیمی از استان های غربی در لیگ های برتر رشته های ورزشی از جمله  فوتبال را عدم حمایت مسئولان و اسپانسر بیان کرد.

اکبری خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد ورزشکاران کرمانشاهی شاغل در لیگ‌های برتر کشور بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه در شرایط موجود معدود تیم‌های ورزشی غرب کشور همچون بعثت با سرمایه شخصی اداره می شوند، خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه با وجود پالایشگاه نفت، این شرکت حضوری در ورزش ندارند و این درحالیست که در لیگ های ورزشی به ویژه فوتبال تیم های نفتی حضور دارند.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه افزود: این باشگاه ورزشی استراتژی و برنامه بلندمدت و میان مدت خود را تربیت و ارتقاء و پرورش استعداد های استان قرار داده و شخصا نیز با تجربیات ملی خود و با تمام امکانات و بضاعتم در آکادمی و تیم بعثت بر این مهم متمرکز شده ام.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار