مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: مرسولات وارده به این استان در مقایسه با مرسولات صادره در 7 ماه امسال بیشترین جابه‌جایی را داشته است.
کد خبر: ۱۳۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 17 November 2015
مدیرکل پست استان کرمانشاه گفت: مرسولات وارده به این استان در مقایسه با مرسولات صادره در 7 ماه امسال بیشترین جابه‌جایی را داشته است.

حمیدرضا فتاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مهر‌ماه 13 میلیون مرسوله در سطح استان جابه‌جا شده که بیش از 50 درصد این رقم مربوط به مرسولات وارده است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه تعداد مرسولات صادره در هفت ماه امسال را 6 میلیون 200 هزار مرسوله اعلام و عنوان کرد: در سال گذشته تعداد مرسولات صادره و وارده به ترتیب 12 میلیون و 600 هزار مرسوله و 13 هزار و 900 مرسوله بوده است.

فتاح با اشاره به سیاست‌های شرکت پست گفت: ارائه خدمات نیابتی دستگاه‌ها یکی از سیاست‌های این شرکت محسوب می‌شود به طوری که شرکت پست با شناسایی خدمات قابل ارائه با دستگاههای مربوطه همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت پست به عنوان پل ارتباطی مردم و شرکت‌های ارائه دهنده خدمت در حال فعالیت است، عنوان کرد: همکاری شرکت پست با دستگاه‌های مذکور در راستای کاهش هزینه‌ها و سفرهای غیر ضروری است و دستگاه‌هایی که بیشترین تعامل را با مردم داشته باشند در اولویت همکاری شرکت پست قرار دارند.  

مدیرکل پست استان کرمانشاه خدمات خود را در 3 بخش بیان و اظهار کرد: این شرکت خدمات خود را در بخش الکترونیکی، مالی و فیزیکی به مردم و دستگاههای مربوطه ارائه می‌کند و در 7 ماه امسال بیشترین جابه‌جایی مربوط به مرسوله‌های وارده بوده است.

وی طرح کدگذاری را به عنوان طرح شاخص پست استان کرمانشاه اعلام و بیان کرد: بر اساس این طرح 856 هزار و 306 مکان 691 هزار رکود شهری و 165 هزار رکورد روستایی شناسایی و کد گذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار