کد خبر: ۱۳۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 17 November 2015

معاون پژوهش و فناوری دانشکده پردیس کشاورزی دانشگاه تهران با بیان اینکه باید فعالیت‌های پژوهشی استان در ابعاد و بخش‌‌های مختلف نظیر مراکز علمی و آموزشی ارتقاء پیدا کند، گفت: از فعالان حوزه پژوهش تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدرضا نقوی در همایش اطلاع‌رسانی هفته پژوهش و فناوری استان البرز که ظهر امروز در محل سالن شهدای پردیس کشاورزی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه خوشبختانه در هفته پژوهش و فناروری، ویژه برنامه‌های خوبی در استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: دانشکده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران یکی از مهم‌ترین مراکز علمی استان البرز به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در این دانشکده 52 رشته مقطع دکترا و کارشناسی ارشد همچنین 26 رشته کارشناسی تدریس و ارائه می‌شود، افزود: البرز قطب علمی و پژوهشی کشور محسوب می‌شود که باید این ظرفیت حفظ و ارتقاء پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های پژوهشی استان در ابعاد و بخش‌های مختلف نظیر مراکز علمی و آموزشی ارتقاء پیدا کند، خاطرنشان کرد: در جهان امروز به مبحث مهم فن آورانه کردن پژوهش و تحقیقات تاکید فراوانی شده که باید این مهم در کشور از جمله استان البرز اجرایی شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشکده پردیس کشاورزی دانشگاه تهران با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش توسعه علم و دست‌یابی به فناوری است، تصریح کرد: امروزه توجه ویژه‌ای به دانشگاه‌های نسل سوم" کارآفرین" صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در هفته پژوهش و فناوری از فعالان این حوزه در مراکز علمی و پژوهشی تقدیر به عمل می‌آید، بیان کرد: توانمندی پژوهشگران و تولیدکنندگان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز به منصه ظهور و در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری کلیه برنامه‌های در دستور کار این هفته از توان و ظرفیت اقشار مختلف از دستگاه و مراکز علمی گوناگون استفاده می‌شود، افزود: از دانش آموزان در راستای اجرایی شدن این برنامه‌ها بهره می‌گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار