کد خبر: ۱۳۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 28 November 2015

فرماندار ساوجبلاغ از فعال سازی ستاد کنگره شهدا با هدف ترویج فرهنگی ایثار و شهادت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایرنا،ابوالقاسم پالیزگیر روز شنبه در نشست ستاد گرامیداشت شهدای ساوجبلاغ افزود: پس از تشکیل ستاد کنگره شهدا در البرز، بلافاصله ما در ساوجبلاغ نیز اقدامات لازم برای تشکیل ستاد انجام دادیم .

وی گفت: از زمانی که به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شده ام، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان را در اولویت ها قرار داده ام.

پالیزگیر افزود:پیگیری مشکلات و مطالبات خانواده های معظم شهدا از اهداف این دیدارها است و امروز با افتخار می گوییم که تمام فرزندان شهدا در ساوجبلاغ شاغل هستند.

وی درخصوص ساماندهی مزار مطهر شهدا گفت:این کار باید با ارائه ی یک الگوی جامع ویکپارچه در کل شهرستان انجام شود تا هماهنگی خاصی داشته باشد.

فرماندارساوجبلاغ همچنین خواستار توسعه موزه شهدای کنونی ودرصورت امکان ایجاد مراکزی در شهرهای دیگر به منظور حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس به نحو شایسته تری شد.

پالیزگیر افزود: هماهنگی واستمرار در برگزاری یادواره شهدا در شهرها وروستاها از مهمترین اموری است که از این پس با یک برنامه ریزی منظم وهماهنگی باید انجام پذیرد تا شاهد برگزاری چند یادواره همزمان نباشیم که این کار از شکوه وعظمت مراسم یادواره می کاهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار