نماینده کنسولی عراق در قم:
نماینده کنسولی عراق در قم گفت: تا کنون بیش از 60 هزار ویزای عراق در قم صادر شده است که البته بخشی از آن متعلق به زائران دیگر استانهاست.
کد خبر: ۱۳۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 29 November 2015
به گزارش تابناک قم، ستار باکیت فرطوسی افزود: روزانه بین شش تا هفت هزار ویزا در نمایندگی کنسولگری عراق در قم صادر می شود و روند صدور ویزا تا پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت. 

وی با اشاره به راه اندازی 11 نمایندگی موقت کنسولگری عراق در استانهای سراسر کشور در کنار چهار نمایندگی ثابت در استانهای تهران، خوزستان، کرمانشاه و خراسان رضوی خاطرنشان کرد: صدور ویزا از طریق سازمان حج و زیارت و برای کسانی که از طریق سامانه سماح نام نویسی کرده اند، انجام می شود. 

نماینده کنسولی عراق در قم با بیان اینکه با توجه به عدم نظم و ساماندهی سفر زائران اربعین به این کشور در سال گذشته، آمار دقیقی از افزایش زائران در سال جاری وجود ندارد، تصریح کرد: امسال بیش از دو میلیون ویزا برای زائران ایرانی صادر شده است. 

وی در پایان با بیان اینکه در سال جاری همکاری و هماهنگی گسترده ای میان دو کشور ایران و عراق برای ارایه خدمات مناسب به زائران اربعین انجام شده است، اظهار داشت: دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق پس از سقوط صدام، سیاست های همسویی را در پیش گرفته اند و امیدواریم در آینده شاهد وحدت و انسجام هرچه بیشتر میان دو کشور و دو ملت باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار