کد خبر: ۱۳۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 29 November 2015

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج با اشاره به آماده‌سازی آرامستان بهشت علی (ع) به عنوان آرامستان جامع استان البرز از تکمیل فاز اول عملیات عمرانی در این آرامستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، غلامرضا رضوانی با بیان اینکه آرامستان جامع در زمینی به مساحت 224 هکتار قرار گرفته است، فاز اول آماده‌سازی این آرامستان را شامل جدول‌کشی اعلام کرد و گفت: این عملیات به متراژ 2 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه عملیات جدول‌کشی از ورودی بهشت علی (ع) تا سایت اداری و خیابان‌های فرعی و اصلی انجام شده است، اظهار داشت: بسترسازی، شن‌ریزی و آماده کردن خیابان‌های اصلی و فرعی به منظور پخش آسفالت نیز اجرایی شده است و به زودی محل‌های عنوان شده به متراژ دو هزار متر آسفالت می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج ساخت سایت موقت اداری در آرامستان بهشت علی (ع) را از دیگر اقدامات انجام شده در این آرامستان نام برد و افزود: این ساختمان شامل سالن جلسات، ساختمان نگهبانی و بخش‌های مختلف اداری بوده که تمام مراحل ساخت آنها به اتمام رسیده است.

رضوانی با بیان اینکه آرامستان جامع استان البرز به منظور گسترش حوزه خدمات‌رسانی به شهروندان کرج و شهرهای اقماری آن احداث می‌شود، عنوان کرد: این آرامستان نیاز شهرهای استان به گورستان جهت دفن اموات را حداقل تا 200 سال آینده پوشش می‌دهد.

وی دیوارکشی و نقاشی دیواری در آرامستان بهشت علی (ع) را از اقدامات دیگر در این آرامستان ذکر و با اشاره به اینکه مساحت عملیات مذکور به ترتیب 9 هزار و 7 هزار متر است عنوان کرد: نمای بیرونی دیوارها با اسماء الهی نقاشی و مزین شدند.

رضوانی درخت‌کاری و توسعه فضای سبز، ایجاد مسیرهای مناسب دسترسی، پیش‌بینی نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و سقاخانه جهت رفاه حال زائران اهل قبور را از جمله طرح‌های پیش‌بینی شده در آرامستان مذکور نام برد و گفت: تاکنون دو هزار و 500 درخت به منظور ایجاد فضای سبز در این محل کاشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار